-->

BOAT HOUSE

- Haziran 30, 2008
Advertisement

180 yorum

avatar

babaanne merhaba :)ve herkeze merhaba

avatar

kimse yokmu

avatar

cidos merhaba:)uzun zamandır yoktun.umarım iyisindir:)

avatar

merhaba ben yeniyim

avatar

kimse yok kendim oynim bari :) yeşil dolabın arkasından mavi yuvarlak birşey aldım, duvardaki dolapta bir kare eksik onu bulcaz sanırım

avatar

ebruli,batikon aramıza hoşgeldiniz:)

avatar

evet babaanne biraz karışık günler yaşadım aslında arada baktım ama o kadar keyifsizdimki kimseye yansıtmak istemedim ama şimdi iyiyim sağol babaanne.sende iyisin umarım

avatar

oyun save olabiliyor:)

avatar

kola dolabının sağ yanından jeton aldım.

avatar

hb babaanne :) buarada dünya resminin arkasından 2 item aldım

avatar

slm salo babaanne

avatar

jetonla dolaptan enerji içeceği aldım

avatar

sag koltuktada var aynısından

avatar

duvardaki dünya resmi olan tablonun arkasından civata ve panoda eksik olan tableti buldum:)
earth yazısı da var.tablonun arkasında.

avatar

saol babaanne

avatar

sağdaki koltuktan kare çizgili bi item aldım

avatar

cidos iyiyim sağol.
dadas merhaba:)

avatar

jetonu attım ama bişi alamadım

avatar

slm herkese.yüklenince bende başlıycam.teşekkürler babaanne.

avatar

ebruli soldaki içeceğin altını tıkla

avatar

soldaki koltukta da şifre isteyen bir yer var.
bende tablonun arkasından aldığım çizgili karenin aynısını sağdaki koltuğun üstünden aldım.

avatar

cidos hangi eneji içeceğini aldın?

avatar

tamam aldım altında anahtar var!! buarada az önce bende sölemiştim ama sanırım kimse önemsememiş nerde kullancaz tablonun arkasından aldıklarımızı?

avatar

selam sultancım:)

avatar

bende şu an iki kare var ve duvardaki dolaba ikiside yerleşebiliyor ama hangisi doğru oaln bilmiyorum.ve sayılar çıkıyor

avatar

slm ben geldim şimdi oyuna başlıcam

avatar

yeşili dadaş

avatar

kutunun altından aldıgımız anahtar mavi bölmede bi dolap actı ordan da bi vida bide mor anahtar aldım

avatar

enerji içeceğini aldığım dolabın olduğu yerde bir dolap warya oraya karttan birini koydum bo yere sayılar çıktı

avatar

hem tablonun arkasından aldığımız hemde sağdaki koltuktan aldığımız çizgili tablet kola makinesinin sağındaki panoya yerleştirilebiliyor.

avatar

sağol ebruli buldum anahtarı gözümüzden kaçmıştır kusura bakma neden önemsemeyelim yoksa

avatar

süperbabaanne o çizgili şeyler aynı değil biri yatay biri dikey dolabın olduğu yerden bir sağa gittiğimizde çıkan şifreli yer sanırım onunla alakalı çünkü orda aynı işaretler var

avatar

anahtar nerde babaanne

avatar

aldıgım mor anahtar yerdeki bölmyi actı o cizgili setlerden bi tane daha var orda ve kapak acılıo bide

avatar

enerji içecegini oraya bosaltıorus:)

avatar

anahtar enerji içeceğinin altında dadaş ebruli sağolsun söyledi.o anahatarla duvardaki mavi bölmeyi açıyoruz yine bi anahtar ve vida veriyo o anahtarlada yerde bi bölümü açıyoruz ve ordanda kare item alıyoruz ve enerji içeceğini açıp ordaki boruya döküyoruz

avatar

o mor cizgili seylerden 3tane var bende ve sifreli dolabın altındaki şekiller var üstünde

avatar

slm beni de bekleyinnn diğerlerine hbr verim

avatar

ya ben 4 item kaldım hangi dolabın altında anahtar

avatar

ya nasıl aldınız bu şeyleri

avatar

çark ve vida birleşiyo

avatar

yeşil enerji içeceğinin altından aldığım kırmızı anahtarla kapının sağındaki mavi yeri açtım.çark ve mor anahtar aldım.

avatar

tamam siz kutu diyince ben enerji içeceğinin yanındakini anladım

avatar

dadaş ilk anahtar enerji içeceğinin altında sonra o anahtarlada duvardaki mavi bölmeyi aç ordanda anahtar ve item çıkacak o anahtarlada terdeki bölmeyi aç oraya enehrji içeceğini açıp dök

avatar

mor anahtarla yerdeki sağ taraftaki kapağı açtım.içinden çizgili bir tablet aldım.ordaki mor kapağı açıp içine yeşil enerji içeceğini koydum.

avatar

mor anhtarla yerdeki kapaklardan birini açtım yuvarlak çıktı kaldım

avatar

tamam sağolun hepsini yaptım

avatar

dadaş anahtarın kırmızı olanı yeşil enerji içeceğinin altında.about item yaparak alabiliyoruz.onunla kapının sağındaki mavi kağağı açınca mor anahtarı alıyoruzç.mor anahtarla da yerdeki kapaklardan sağdakini açabiliyoruz.

avatar

o yuvarlakla vida birleşio

avatar

yeşil dolabın ordaki duvardaki dolabın boş kısmına o kareleri tek tek yerleştirip o kareye denk gelen sayıyı şifre olarak kabul edecez sanırım ama o sayıyı neye göre tespit edecez sudoku gibimi acaba

avatar

çarkın içine tablodan aldığım nesneyi koydum

avatar

şifreli ekranda pilin biri dolmus gözüküo

avatar

arkadaşlar bende geldim oyun için tşk.ler ben jetonu kaprırdım sol butona basıorum içeçeği alamadım

avatar

ewet cidos onu nasıl bulcas??

avatar

aldım aldım

avatar

pil bulmamız lazım

avatar

saol babaanne.ben 8 i bulmuştum ama diğerlerini çözmeye çalışıyodum:)

avatar

sağol babaanne o çarkı oraya yerleştirip düğmeye bastım ve çarklar dönüyor şuan

avatar

hilalcim merhaba:)jetonu atoınca sadece yeşil içeceğin butonuna bas.alta iniyor içecek kutusu.

avatar

kasanın içine onceden birleştirdiğimiz çarkı yerleştiricez

avatar

tsk şifreyle acım ve içine birleştirdigimiz vidayı yerleştirdim bişi oldu

avatar

şimdi dönmüyo :))

avatar

çarkı yerleştirdim düğmeye bastım bi yer açıldı

avatar

bu arada yeşil dolaba dönükken tavana bakınca birbirine dönmüş iki at resmi var fakat uzanamıyoruz

avatar

dolabın olduğu yerde yukarı bakınca iki tane satranç atı var.

avatar

içecek dolabının üstündeki atlar aşağıya düşmüş onları aldım

avatar

o atlar artık yok

avatar

carklar döndükten sonra kola dolabının yan tarafına bakın at var

avatar

şimdi napıcaz sanırım pil bulmamız lazım

avatar

diğer içeceğide almalıyız.sol koltuktaki şifreli yerde çarkı taktıktan sonra baktığımızda soldaki pil yanmıştı.sağdaki duruyor.bir jeton daha bulmalıyız sanırım.

avatar

ve altlarında sarı anahtar var.oda yerdeki diğer kapağı açıyo

avatar

atların altında anahtar var

avatar

evet bir jeton daha lazım dediğin gibi babaanne

avatar

sağol sultancım ama jeton bulmalıyız diğer içeceğide oraya boşaltmak için.

avatar

atların altında birde şekiller var ne anlama geliyo acaba?

avatar

jetonu attım bn şişenin altından kırmızı anahtar aldım anahtarla o mavi bölümü açtım oradn çark ve mor anahtar aldım aldığım çarka vidayı taktım mor anahtarla yerdeki ikinci bölümü açtım o tabletlerden aldım koltuğun üstündende aynı tabletten aldım bu kdr bu arada bn yeniyim herkese selam :)

avatar

şekilleri 2ye bölün sayılar çıkıyor.

avatar

ben kasayı açtım çarkı koydum butona basdım ama çarklar dönemdi artı pillerden biride yanmadı :(((

avatar

merhaba kolay gelsinnnn

avatar

BEN YEŞİL İÇECEĞİ DÖKEMEDİM VE ÇARK DÖNMÜYO YARDIM EDİN LÜTFEN VE DE ÇOK HIZLISINIZ YAA

avatar

ikinci pili buldunuz mu

avatar

üzerinde bozuk para olan varmı borç :))

avatar

oldu içeçeğin kapağını açmak lazımmış :D:D

avatar

şeyma aramıza hoş geldin:)sedanur merhaba:)

avatar

sweetçim içeçeğin kapağını açmalısın önce sonra yerdeki sağ taraftakı yeri mor kapağı kadır içeçeği dök ok

avatar

sweet eda dökebilmen için önce açman lazım içeceği tıkla iki kez içeceğe açarsın çark ve vidayı birleştir ve öyle tak

avatar

evey şifre 2751 çıkıyor ama koltuğun oraya yazabilmek için bi de kart sokmamız gerek galiba

avatar

jetonu buldunuz mu

avatar

çarkı döndürmek için sol altta dügme var bastınız mı?

avatar

atın altındaki anahtar nerenin acaba

avatar

sweet.eda yukarda yorumlarda tek tek yazdık yaptıklarımızı.dikkatli okursan yardımcı olur umarım:)

avatar

ewet jeton şart :D:D

avatar

cybell bastım biraz döndü sonra durdu çark

avatar

arkadaşlar 2751 şifre o sayılar kadar butonlara basıyorsunuz bir de ordn jeton çıkacak kart da soldaki kumanda aletinde şifre isteyen yere ait

avatar

İÇECEĞİN KAPAĞINI AÇMAMIŞIM YAA

avatar

kartı buldunuz mu

avatar

hilal yerde iki tane kilitli bölme var birine içeceği dökmüştükya onun yanındaki bölme

avatar

ya ilerleyemedim baska:(

avatar

hilalcim atın altındaki anahtar yerdeki sol taraftaki kapağın.sultan yazmıştı okumamışsın demek:)

avatar

cidos bende de öyle oldu yaa diger jeton nerde?

avatar

geçti,m geçtim orayı süperbabannem :D:D 2751e bakıom şimdi :D

avatar

2751 şifresi iki koltuğun arasındaki butonlara basılınca veriyor kartı

avatar

hangi putanlara ya 4 tane puton var orda

avatar

sevilhan teşekkürler.1 saattir dolanıp duruyordum ya:)))

avatar

ordan kartı aldıktan sonra çarkı bir kere daha döndüreceksiniz o zaman aktif olabiliyor şifre giriş butonları

avatar

2751 nerden buldunuz

avatar

iyide 4 tane puton war şifrede 2751 5 nerde 7 nerde

avatar

saol sevilhan aldım jetonu ve kartı.jetonla diğer içeceği aldım ve ikinci boruya döktüm.ama kart işlemedi galiba.şifre lazım onada

avatar

2 koltuğun arasındaki butonlara 2751 sayısı kadar tıkladım üstten başlayarak sırayla.içinden jeton ve kart aldım.jetonla diğer içecek kutusunu alıp yerde soldaki kapağın içindeki yere döktüm.

avatar

jeton 2751 yazdıktan sonra çıkıyo mor içeceği aldım onu da 2. bölmeye döktüm

avatar

piller yandı kartı geçirdim

avatar

tekrar sol koltuğun oraya geldim.diğer pilde yanmış ama kartı taktım şifre girmemiz gerek.

avatar

butonlar için
1. butona 2 defa
2. butona 7 defa
3. butona 5 defa
4. butona 1 defa basıp en son diğer butona basıyoruz ve açılıyo

avatar

2751 atların altında yazıyor ordan bulduk

avatar

ben bulamadım sifreyi nereye yazcas?? jeton nerde??

avatar

bu arada kart nereye sokulacak yaa

avatar

buldum:) tskler

avatar

şifre yeri aktif çünkü öncesinde çarkı bi kere daha döndürdüm 5 haneli şifre

avatar

şifreyi at heykelinin altındaki
şekillerden çıkardık
şekilleri simetrik halde birbirine yapışık gibi düşünün bir de kartı aldıktan sonra çarkı tekrar döndürün şimdi bir şifre daha lazım

avatar

tmm ama şifre istiyo ne yazacaz

avatar

şimdi kumanda koltuğunun önündeki şifre ekranını aktif hale getirdik ama şifre ne ki?

avatar

tablonun arkasındaki earth yazısını tlf na bakıp rakam olarak şifre diye girdim ama olmadı:(((

avatar

güzel soru

avatar

hadiii son şifreeee kim bulacakk :)))) 3-2-1 veee yarış başladııı!

avatar

şifre mor kareleri koyduğumuz yerdeki sayılarda olabilirmi acaba oda 5 haneli ama hangisi acaba

avatar

mor çizgili kartları ne olarak kullanacağız

avatar

sağol sevilhan buraya kadar sayende geldik.şimdiki şifre olayını nerden kurcalasakta etsekte bulsak bakalım şimdi

avatar

bence şifre earth la ilgili birşey dünya tablosunun arkasında yazıyordu

avatar

şifre: karttaki yazıda harfler sayılara denk geliyor.e-a-r-t-h harflerine denk gelen sayılar şifre.

avatar

şifre: karttaki yazıda harfler sayılara denk geliyor.e-a-r-t-h harflerine denk gelen sayılar şifre.

avatar

karttaki sayı ve harflere dikkat

avatar

teşekkürler batikon şifre 20958..ve bittiii..

avatar

şifre 20958 arkadaşlar kartın üstünde aerth harflerine denk gelen sayıları yazıyoruz

avatar

tskler bitti:)))

avatar

panodakki tüm sayıları tek tek denedim olmadı

avatar

sağol ynr.çok keyifli bi oyun oynadık arkadaşlar herkese çok teşekkürler

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

bütün mor çizgili kartları koydum ve yanyana olan rakamları yazdım ama hiç biri şifre deil bi de siz deneyin arkadaşlar

avatar

bitti saolun arkadaşlarım

avatar

film gibi bitti:) jenerik geçiyor son sahnede kumsaldayız

avatar

bende niye olmuyo şifre

avatar

batikon teşekkürler:))))))))

avatar

yaz 20958 sonra da büyük butona bas canım

avatar

evet batikon saoll sayende bitti oyun

avatar

neyse kesin bişi eksik yapmışımdır ondan

avatar

ee ne yapıyosunuz şimdi:p

avatar

çok tşk ederim babannecim merhaba çok özledim seni

avatar

sweet.edacım.bulduğumuz çizgili tabletlerden alttakini duvardaki dolaptaki yerine takıp butona bastıktan sonra soldaki koltuğun yanına gel.kartı slipten geçir o zaman şifre yeri aktif olacak.sonra şifreyi giriyoruz 20958.oyun bitiyor.

avatar

oyun güzelmişş

avatar

ee ne yapcaz şimdi

avatar

çizbiz açılmıo üüü :((

avatar

teşekkürler sedanur.bende sizleri özledim 4 gün yoktum.birlikte oyun oynamak güzeldi:))teşekkürler herkese:)))
yeni oyun bulur bulmaz yüklerim sedanurcum:)

avatar

evet çok keyifliydi oyun tekrar teşekkürler herkese yardımlarınız için. en zor oyunlarımız böyle olsun inşallah :))

avatar

içecek dolabının üstüne tıklayınca iki tane satrançta ki at çıkıyo..

avatar

aminnnnnnnnnnnn

avatar

özledik ama süperbabannem :( Allah'tan 4 gündü hele bi 14 gün olsaydıı Allah muhufaza :))

avatar

babannem burdayken ben biraz oyun araştırim :D

avatar

evet hilal ben de cizbakalım a girmeye çalıştım açılmıyor

avatar

yaa benim çizden şifrem gelmedi önemsizde de yok

avatar

http://www.moregames24.com/2008/06/zawabeya-wind-escape-game.html
babannecim buldum bi bakarmısın

avatar

sweet.eda mutlaka önemsiz postaya gelmesi lazımdı şimdiye kadar.

avatar

babannecim bi bak daaaaaa

avatar

sedanurcum daha yeni yükledim o oyunu.bundan bir önceki oyun canım.bakarsan görürsün.ama güzel bir oyun değil:(((

avatar

şimdi baktım hiç güzel değilll

avatar

bi tane daha
http://www.oyunmoyun.com/enteresan_oda.html

avatar

bakıyorum hemen sedanur:)

avatar

babannecim bi bakar mısın

avatar

babaanne valla gelmedi kafayı yiyeceğim:((

avatar

ben muhabbette geçiorum :S

avatar

babaanne tebrik etmeden yapamıcam geç oldu ama :)oyun ekleme yetkisi yetkilisi olmuşsun artık :)çok sevindim gerçekten ve çok iyi oldu

avatar

babanne nerdesin

avatar

sedanurcum bu oyun arşivde var canım.şimdi bakamadım ama oynadık çok iyi hatırlıyorum:)

avatar

zaten gıcık bi oyun

avatar

teşekkürler cidos:)muhabbete gelsenize :)

avatar

iyi geceler ben enerji içeceğinde takıldım alamıyorum

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search