-->

Black and White Room Escape

- Haziran 30, 2008
Siyah ve Beyaz Odadan Kaçış


Advertisement

149 yorum

avatar

iyi geceler...nerden açıcaz oyunu anlıyamadım

avatar

selam arkadaşlar

avatar

eee açılmıyor oyun

avatar

iyi geceler..ben de bulamadım nerden açıldığını oyunun..bulan varsa bize de söylesin lütfen :)

avatar

selam gülşah galiba linki koymamışlar... bekliyorum bende

avatar

selam arkadaşlar.sanırım uzun süreden beri beklediğimiz rhosusun hazırladığı oyun bu:)arkadaş şimdi farkedip düzeltir sanırım:)

avatar

ya evet açıLmıo bu oyun

avatar

resim de oyun güzele benziyor birazda zorlayacak galiba

avatar

selam kardelen

avatar

selam herkese...bir oyunu başında yakaladım bekliceğim düzelene kadar sabahı bulmaz umarım:)

avatar

bu gece düzelir mi..beklesek mi acaba.. :)

avatar

bence düzelmez ama bellide olmaz

avatar

babaanne çizbakalıma girdin mi bu gece?

avatar

çiz bakalıma ben şu an giremiyorum sayfa görüntülenemiyor diyor

avatar

selamlar...
acaba oyun mu açılmıyor yoksa çoktan açıldı da bizim elektrik düğmesi mi bulmamız gerekiyor. resimde ki abajurun düğmesini bulmaya çalıştım ama fayda etmedi
:(

avatar

girmedim ekincim.öğleden sonra girmiştim 2-3 oyun sadece:)4 gündür yoktum.oyunlara bile bakamadım henüz:)

avatar

evet bende de aynı sorun var..ben de atıldım sandım kızıyordum kendi kendime :)))

avatar

babanne tatilden dödün galiba kısa sürdü

avatar

ana açılıyor galiba bişeyler yüklüyor

avatar

oyun açıldı arkadaşlar gözümüz aydın :D

avatar

koltuğun altında anahtar buldum

avatar

evet gülşahcım.ağustosta gidecem inşallah.hadi hepimize kolay gelsin.tam uyumaya gidiyordum oyunu görünce dayanamadım kaldım:)))

avatar

pufun altında da pil buldum

avatar

koltuğun altından anahtar aldım

avatar

pufun altındanda kumanda pili

avatar

saksıda çiçeği sallayınca ikinci pil

avatar

pencerede perdeyi açınca sağ üetten zar aldım.halının ucunu kaldırınca da şifre yazılı kağıt aldım

avatar

bir koltuğun altındada dvd var

avatar

mona liza tablosunun arkasında birinci şifre varmış ama arkasını nasıl döndürücez

avatar

tornavidayı tabloya sürükleyince düştü

avatar

şifonyerin yanında tornavida var..mona lisa tablosunu tornavida ile düşürüyoruz..

avatar

aynı odada bir de sopa var.onunla da çöpün içindeki kredi kartını çekiyoruz altında şifre var.

avatar

ekin sopa nerde

avatar

dvd yi çalıştıran oldumu benim bir pil dvd nin oraya bir yere gitti dvd yi de açtım içine koydum diski tv yide açtım ama birşey olmadı birşeyi eksik yapıyorum galiba

avatar

herkese iyi geceler ..
kumanda lazım şimdi de.nerde bu kumanda acaba???

avatar

tv nin yanındaki tablonun altında şifreli kasa çıktı

avatar

arkadaşlar elimizde pil var fakat kumanda yok bi de kumanda bulacağız sanırım

avatar

gülşahçığım sanırım şifonyerin oralarda..tam hatırlamıyorum ama yanında ya da içinde olabilir..anahtarla dolabı aç..çekmecelere de bak.

avatar

gülşah sopa kilitli dolabı gördüğün odaya bakınca dolaba yaklaşmadan yanına tıkla sağ yanına yere yaklaşıyor orada...kasayı bende buldum ama şifre çözücüler lazım..

avatar

kumanda bulan var mı arkadaşlar

avatar

benim sopa kayboldu kartıda almadı kart limitsiz ulaşılamıyor diyor

avatar

kumanda bende bulamadım ama kumandasız dvd ye herşey yapılabiliyor da göstermiyor demekki kumanda şart..devam aramaya

avatar

kumanda şu şifreli yerdemi acaba

avatar

ya bizim evde kumanda genelde koltuk minderinin arasına falan kaçar oraları geç perdenin oralara bile baktım bulamadım kumanda var mı yaf:D

avatar

gülşah kartı alamıyoruz zaten..sadece itiyoruz altında şifre yazıyor.

avatar

sevilhan gerçekten bende baktım bizimkisi gibi koltuk aralarına girmişmidir diye ama yok:)belkide kasadadır ya

avatar

slm arkadaslar aranıza yenı katıldım yer varmı acaba :)

bişi sorucam o tablonun ordaki şifreli yer nasıl cıktı :S:S:s

avatar

kasanın şifresini çözen var mıı??

avatar

kajmer hoş geldin tabiki aramızda yer var tablonun sağ üst köşesine bas

avatar

hoşgeldin her zaman için yerimiz var kajmer orası kendiliğinden öyle ipucusu kendiliğinden kasayla alakalı başka bi ipucu da yok arkadaşlar bu oyunun uğraştıracak olan kısmı da burası bence herkes bi aralık alsın sıradan deneyelim derim ben:)

avatar

bence de bu kumanda kasada.kasanın şifresini bulmak lazım ilk sayı 5 ama gerisi neee???

avatar

tamm buldm sorry :( :):)

avatar

yokya şifreyi sallıyorum ama hiçbiri tutmuyor ilk sayı galiba 4

avatar

hoşgeldin kajmer55...ya benim bir pil gitti sizde ikiside duruyor mu?

avatar

10 kişi var mıyı arkadaşlar?
1o a ayırsak herkes bulmaya çalışsa
4000-4100
4100-4200 gibi :D

avatar

tamam sevilhan ben 5100 e kadar alıyım...bilemem olur mu?

avatar

galiba şifre herkezde farklı çıkacak

avatar

aman tanrım herkeste şifre farklı çünkü bende ilk sayı 5 :(((

avatar

göknur sende ilk rakam 5 mi bende kasada şu var aynen


4...

avatar

ilk rakam 5 değilmiydi?

avatar

sevilhan sende ilk sayı kaç bende 4

avatar

olamazzz birde farklı şifre mi?:(((

avatar

bende 4 yazıyo yaf bi ben miyim asi olan anaa:D siz bulurmuşsunuz ben kalırmışım hehehe:)

avatar

anlaşıldı gülşah bi ikimiz kalcaz demek hehehe:D

avatar

evet sevilhan

avatar

merhaba kasada benim ilk sayım 2 idi

avatar

hoşgeldin selin aman yaa napcaz şimdi inşallah şaşırtmacadır o sayılar aynıdır şifre kherkeste ipucu da yok kasayla ilgili yanarız valla:D

avatar

demekki şifrenin püf noktasını bulucaz arkadaşlar:)

avatar

ya şifreyle ilgili hiç bir ip ucuda yok

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

merhaba sevilhan:)

walla benim oyun kapandı yeniden başladım şimdi de 5 oldu ilk rakam, beşli olanlar sizi bekliyorum:D

avatar

abajur açılıo ama o ışık ne işe arıyor çözemedim..

avatar

selam sel!n benimde 5 ama aryıorum hala..

avatar

merhaba kardelencim:) şifrede hiç iyi değilim:(

avatar

merhaba arkadaşlar ben de takıldım yaaaaa.

avatar

bu sopa ne işe yarıyordu, gözümden de uyku akıyor resmen, hadi çabuk çözün:D

avatar

5XDEF61

5 LE BASLAYANLAR ŞİFRE BU :)

avatar

KUMANDA CIKTI ICNDEN

avatar

sel!n artık benim şifrem 4 oldu:((bende yanlışlıkla kapadımda:)))))

avatar

tamam kartın altındaki şifreyi görmeye yarıyormuş sopa:)

avatar

TVDEKİ ŞİFRE 22

avatar

KAJMER NEYE GÖRE BULDUN SÖYLE BAKEM Bİ :d

avatar

kardelen 5 bulundu kısss:D bi daha başla 5 bulana kadar

avatar

amanın sağol sevilhan ben bu oyunu görmemiştim! :D sağol yalçın! herkese iyi oyunlar...

avatar

yaaaa olamaz ya...mantık ne belki bizde 4 le başlıyanınkini buluruz

avatar

kajmer şifreyi kopya mı çektin

avatar

hehe walla aldım kumandayı teşekkürler kajmer:)))

avatar

öyle yapıyım bari sel!n bir daha açıyım bakalım

avatar

ayy pilin birini takamıyorum kumandaya:((

avatar

kajmerr neye göre buldun yaaa yazsan da biz de bulsak

avatar

bende hep sorduktan sonra yapıyorum, kumandaya tıklamak gerekiyormuş

avatar

ARKADAŞLAR OYUN EKRANINDAYKEN SAĞ TARAFTA BAZI YAZILAR YANIP SÖNÜYO DİKKAT ETTİNİZ Mİ...ŞİFRELER ORDA VERİLİYOR

avatar

tv de 96 çıktı bende

avatar

4 İLE BAŞLAYANLAR...ŞİFRE 466JJEE

avatar

ya inanmıyorum kaç kere açıp kapadım bir ilk rakam 5 olmazmı ya

avatar

bravoo ekin doğru valla:)

avatar

ekin nerde yanıp sönüyor gözünüzü seveyim şunun mantığını detaylı bi anlatıverin yaa

avatar

şimdide dvd yi koyamıyorum içine yaa..nasıl koydunuz arkadaşlar

avatar

SEVİLHAN OYUNA BAKARKEN BİDE SAYFANIN YANINA BAK DIŞINA YANİİ ORDA YAZIYOR SIRAYLA ŞİFRELER

avatar

sevilhan oyun açıkken tam sağ tarına bak pc ekranının..sık sık değişiyor orda yazılar..hangi rakamla başlıyorsa senin şifren bekle..en başında o sayıyla başlıyan şifreyi kaydet.

avatar

ee yazıyorum osırayla şifreyi çıkamadım:(

7655119654 veya 7655149654 ikisi de olmadı

avatar

ben dvdnin şifresini bulamadım :((

avatar

ekin önce prizlerin ordaki düğmeleri aç

avatar

ekin dvd yi aç sonra açkapa düğmesi var sağ tarafta ona bas dvd nin üstünde kumanda sadece tv yiaçtıktan sonra kanala geçmeye yarıyor.önce tabiki v ye yaklaşmadan fişlerdeki güç düğmelerini açman lazım

avatar

göknur ileri düğmesine bas seyrederken orda en son da yazıyor

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

tşkkrler..açtım ve koydum dvd yi..ama kapının şifresini nasıl bulcaz..

avatar

şifreyi girip çıkabilen var mııııııııııııııııı

avatar

Bİ SORUM VAR :s:s:

İLK SŞİFRE GRUBU 76 (TABLODA)
2. GRUP 41
3. GRUP ZARIN GÖRUNEN KISMININ TOPLAMI 8 BENDE 1 DEN 6 YA KADAR TOPLADIM ODA 21

4. GRUPTA 41
KAPIYA YAZDIM OLMADI
:s:s:s

avatar

bitirdimmmmm...yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar...

avatar

ben de girdim o sırayla benim numaralar farklıydı tabi ama olmadı benimde

avatar

ben tv yi açtım
black and white room escape yazıyor altta bi şerit var gidip gelen ama herhangi bir sayı çıkmadı bulanlar şimdi ne yapmam gerektiğini bi söleyiverecek mi*

avatar

kajmer 5 grup olması gerekiyor şifreler

avatar

şifreler deherkeste farklı galibaa..ben de ilk şifre 76 ama ikincisi kağıtta yazan 23 zarların görünen yüzleri 6 1 2 2= 11 dvd şifresi 3 ve kredi kartı da 18

avatar

SEVİLHAN DVD DE İLERİ DÜĞMESİ VAR KÜÇÜCÜK ONA BAS İLERİ İLERİ DE ŞİFRE VERİO AMA KAPIYA YAZDIM BEN OLMADI YINE KALDIM ODADA :s

avatar

tmm tmm buldum ileri tuşuna basın arkadaşlar tv çalışınca

avatar

kardelen o sırayla mı girdin numaraları bizde neden olmadı

avatar

tablodaki 76
kağıdın altındaki bende 68
bendeki zarda görünenleri topluyoruz 8
dvd den çıkan 0
kredi kartındaki bende 35
bunları sırayla yazıyoruz ok diyor başka bi yere basmadan ekrandan çıkıp kapıya tıklıyoruz..

avatar

ve bitti şükür

avatar

76-55-11-96-54

olmuyorrrrrrrrrrrrrr

avatar

VAZODAKİ ŞİFREYİ YAZMAYI UNUTMUSUM :D

AMA YINE CIKAMADIM :)

avatar

sel!n niye olmuyor anlamadım ne yazıyor şifreleri yazınca?

avatar

YA BU BENİM TV KARINCALI GÖSTERİYOR ŞİFRE FALAN ÇIKMIYOR İLERİ TUŞUNA BASIYORUM OLMUYOR

avatar

BU OYUNU YAPAN ARKADAŞ KİMSE ALNINDAN ÖPÜYORUM SUBMACHİNELER EN BEĞENİLEN SERİLERDİR MESAJ ALINMIŞTIR HERALDE KISACASI DEVAMINI BEKLİYORUZ BEN ARKADAŞIN ÖNÜNDE EĞİLİYORUM
HATTA DOLAPTAN ŞAPKA ALIP TAKTIM EĞİLMİŞKEN Bİ REVERANS YAPIP ONU DA ÇIKARIYORUM

avatar

bende anlamadım "error" yazıyor:(

avatar

şifreleri yazınca enter e basın ok yazısı ekrana çıkınca başka birşeye basmayın ekrandan geri çıkın kapıya tıklayın

avatar

gülşah sanırım kumandaya basman lazım dvd kanalına alman için tv yi

avatar

"ok" yazmadı "error" yazıyor, neyse sabah tekrar bakarım, iyi geceler çok uykum geldi:)))

avatar

bende de error yazıyor.oda da kaldım cıkamıyorum.

avatar

ugrasamayacagım cıkıyorum yardımları dokunan herkese tesekkurler.iyi geceler

avatar

herkese iyi gecelerrrr ...inşallah yeni bir oyunda görüşürüz başında yakalıyabilirsem tabii:)

avatar

oyundayım kızlar bende oynuyorum bu arada msn gıttı bı sorun var sanırım kapattım sanmayın ok

avatar

nihayet bitti..bendeki kapı benim yatak odama açılıyormuş meğerse...:D:D:D baktım benim yatak karşımda:D ben de rahatla uyurum artık..herkese iyi geceler. ve herkese teşekkürler.

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

Arkadaşlar zarların toplamını "8" olarak alın onu kabul ediyor.

Ben akşamdan beri 11 olarak giriyordum.:((

avatar

mona lisa nın şifresi 76 değilmi.... bende error veriyor... tablonun altında 76 var...kapıya gidince error veriyor... :( :(

avatar

arkadaşalr ben oyunu bitirdim.
kasa şifresi 4 olanlar şifre bu 466JJEE KAPININ ŞİFRESİ 768187428

avatar

Kasa şifresi O ile başlayanlar 0AT735H - Çıkış Kodu ; 76484293

avatar

ya arkadaşlar ben yeni geldim,şu sopayla kredi kartını bulamadım gitti vallah!....

avatar

tablonun alktında cıkan kasa şifresini nasıl buldunuz?

avatar

DVD yi nasıl izleyecegiz?

avatar

arkadaşlar delircem....kasayı birtürlü açamıyorum...3 ile başlıyor şifre.ayrıca bende sağ tarafta değişen rakam yada harfler falan yok...ne olur kasa şifresini nerden ve nasıl bulduğunuzu söleyin..

avatar

Candan, halının kosesine tikla, bir kagit cikiyor uzerinde butun sifrelerin yeri ve sirasi yazili

avatar

oyun bittii .....
tabi yukarda arkadaşların verdiği ip uçlarının cok yardımı oldu
benim kasa şifremin basında ki rakam 4
466JJEE bu şifreyle kasa acıldı
mona lisadan 76 (1. şifre)
2. şifre 1
3. şifre 8
4. şifre 61
5. şifre 64
KAPININ ŞİFRESİDE ... 76186164

avatar

çeldum da :D ama oyun bu sayfada dimi başka ekranda açılmıo

avatar

1- Monalisalı odada pufun altındaki pil
2- Aynı odada koltuğun altındaki anahtar (Şifonyerin kilitli dolabını açmaya yarıyor.)
3- iki tablo olan odada halının altında şifrelerin sırasının yer aldığı şifre kağıdı
4- Aynı odada koltuğun altındaki Dvd
5- Aynı odada perdenin arkasındaki zar
6- Televizyonun yanındaki saksıyı salladığımızda düşen pil
7- Televizyonun yanındaki tablonun sağ üstündeki kareye tıkladığımızda şifreli kasa çıkıyor.Şifrenin ilk sayısı verilmiş.Devamı oyunun altındaki değişen harf ve sayılar.Şifreyi giriyoruz ve kumandayı alıyoruz.
8- Şifonyerin yanındaki sopa
9- Anahtar ile şifonyer dolabını açtığımızda çıkan tornavida
10- Sopa ile Şifonyerin yanındaki vazomsu cisimin içindeki şifreyi öğreniyoruz
11- tornavida ile monalisa tablosunu düşürüyoruz ve şifreyi öğreniyoruz.
12- Dvd playerı çalıştırmak için öncelikle kumandaya pilleri takıyoruz.Daha sonra televizyonun yanındaki elektrik düğmelerini açık konumuna getiriyoruz.Televizyonu ve Dvd playerı güç düğmelerine tıklayarak açıyoruz.Daha sonra kumandanın düğmesine basıyoruz ve Dvd playerın üzerindeki open/close tuşuna basıyoruz Dvdyi takacağımız yer açılıyor.Dvd yi taktıktan sonra tekrar aynı düğmeye basıyoruz ve dvdyi yerleştirmiş oluyoruz.Daha sonra Dvd player üzerindeki 'play' tuşuna basıyoruz.Karşımıza White and Black room yazan ekran çıkıyor.Bu yazıyı gördükten sonra Dvd player üzerindeki ileri tuşuna iki defa basıyoruz ve şifreyi buluyoruz.
13- Böylece tüm şifreler bulunmuş oluyor.Şifreleri nasıl kullanacağımız kağıtta yazıyor.Bu şifreleri kapıya yazıyoruz ve devrede OK yazıyor.Bu yazıyı gördükten sonra oyunda geri çıkmak için kullandığımız alttaki simgeye tıklıyoruz ve kapıya tıklıyoruz :) Ben bitirdim ama bitirene kadar kafayı yiyodum , yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search