-->

WİND ESCAPE

- Haziran 30, 2008
Advertisement

56 yorum

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

slm melis başlıyorum hadi hayırlısı

avatar

herkese slm.

yavaş yükleniyor ama başlayalım bakalım :)

avatar

hiç birsey bulamadım

avatar

odaya çıkmamız için bişiler koymayı unutmuşlar :))

avatar

puu insafsızlar haber vermezsiniz he vay görürsünüz siz vay ben sizi ne ederim şimdi vay vay vay :P:P:P

avatar

odada altı tane sütun var diye 6 kere sütunlara 6 kere kapıya tıkladım ama tık yok :(

avatar

direkten çıkan yazılara surekli tıklayın bir anahtar çıkıyor ve kapıdan çıkıyorsunuz
çok saçmaydı

avatar

babaannem hoşgeldin nasıl geçti tatil

bu arada tüm arkadaşlara merhaba

avatar

tahta önündeki beyaz yazılara tıklıyodum bi anahtar verdi. kapıyı tıkladım bitti :S
tekrar oynayıp oynamayacağımı soruyo :S

avatar

herkese merhaba ben de geldim.. :)

avatar

anahtar aldım kapıdan :))) ama nasıl aldım anlamadım bi sütuna bi kapıya tıklıyodum anahtar çıktı ekrana

avatar

kaiser merhaba

avatar

bu kadar mıymış :(( bu neki anlamadım bişey

avatar

merhaba arkadaşlar. kapının üstünden anahtar aldım oyun tekrar başladı ama şimdi anahtarı alamıyorum

avatar

oyun yavaş yüklüyo.. yazdıklarınızı okudum.. sanırım oyun böyle bitmiyordur değil mi????

avatar

kaiser hoşgeldin nerelerdesin sen yahju yoksun oksa ben mi görmedim

bu şeye benzedi trabzonlu bi arkadaş vardı gürol kulakları çınlasın hafa mı soğuk yoksa pen mu üşiyrum derdi :):)

avatar

şimdi anahtar değil ama dolap gibi şeyde el çıkıyo galiba şimdide onu açıcaz

avatar

sen mi yoktun yoksa ha buraya pen mu cormedum senu uşak:):):)

avatar

şimdide dolaptan anahtar çıktı :))

avatar

slm bende geldimm

avatar

oda kapıyı açtı

avatar

cene ciddu uşak cordinmu :D

avatar

kapının camından anahtar şimdide oda kapıyı açtı nereye kadar gidicez acep

avatar

Selâmlar ben yeniyim burda.

Bu arada hayatımda oynadığım en zor oda oyunuydu. Kafayı yedim bitirene kadar :P

Asılı olan yeşil tahtanın üzerine defalarca sol tıklayın. Ben diyeyim 50, siz tıklayın 100 kere. Sonra bir anahtar çıkacak. O anahtarı tutup kapının üzerine getirin. Kapı açılacak.

Oyun bittiiiiiiii. :)))

avatar

oyuna defalarca tekrardan başladım her seferinde anhtar farklı yerlerden alınıyor. duvardan, tahtadan, dolaptan, sütunlardan, yerden anlamadım ki ne yapcaz. bir de tekrar oyna dedikten sonra kapının yanındaki sütunun üstünde mantar gibi bişeyler görünüyor

avatar

ya anahtarı nerden aldınız tam olarak

avatar

yeni oyun yokmu
sanırım sırayla her nesne sürekli tıklanınca anahtar verecek

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

bende geldüm :D

avatar

merhabalarr bende geldim açıyorum oyunu

avatar

hiloşum hoşgeldin..

avatar

bu oyunda sadece anahtarı bulup sonra kapıyı açacaz yorumlara göre buna da çok kafa yormaya gerek yok diye düşünüyorum ve çıkıyorumm

avatar

evet anahtarı bulduk ve çıktık. amaç japonca öğretmekti galiba :)

avatar

babaanne oralardamısın başının belası geri döndü :)

avatar

iyiyim mercanadacım sen nasılsın

avatar

yok yok bu oyun beni sarmadı... belki başka birşey yapmamız gerekiyor ama denemediğim de yol kalmadı

avatar

napıyım hiloş eşim gelecek şimdi mangal yakıcaz balkonda o gelene kadar onu oyunlara bakıyım dedim..

avatar

neyse başka oyun varmı bir bakayımmm

avatar

artık biri oyun yükler mi ki yoksa can sıkıntısından patlayacammm:)

avatar

oo mangal haa afiet bal şeker olşun :D:D ben başka oyunlara bakıorum

avatar

insan mangal yaparda bizi çağırmaz mı mercanada aşkolsun:) ağzımın suyu aktığı için klavye bozuldu bakkk:))))))))

avatar

slmlar ben geldim millet

avatar

hoşgeldin elif:)

avatar

merhaba arkadaşlşar..uzun süredir bu sitede sizin yardımlarınızla oyun oynuyorum..yazışmalarınız çok tatlı..bende aranıza katılmak istedim..hepinizi öpüyorum:)))

avatar

arkadaşlar muhabbet oyununa(!) gelin orada 3 bayan konuşuyoruz:)

avatar

slmmmmmmmmmmm

avatar

muhabbet oyunu nerdeki:S

avatar

kimse yok mu yhaaa çok sıkıldım muhabbet oyunu nerdeki

avatar

yaa bu sitenin en başındaki oyunları olduğu yer varya orada muhabbet yazıyo orası işte:)

avatar

ben bişi anlamadm bu oyundan

avatar

bitirmem bir dakikamı bile almadı:))))

avatar

kapının yanındaki sütunun etrafına bolca tıkladım anahtar aldım ve çıktım:):)...

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search