-->

The Sand Boxes

- Ağustos 03, 2010
The Sand Boxes
Dan Efran tarafından yapılma yeni bir macera o yunu daha The Sand Boxes
oyunda gerekenleri yapıp oyunu bitirmeye çalışıyoruz
Kolay gelsin herkese arkadaşlar
Oynamak için tıklayın
Advertisement

19 yorum

avatar

ilk ekrandan resim aldım.

avatar

2.ekranda ilk evin ordan mala ve bir cihaz aldım.aynı ekranda 2. eve girdim.kilitli bir sandık var.siyah bir defter aldım.

avatar

ilk ekrandan aldığım şey kutu gibi birşeymiş.Bıyıkları sağa ve sola kaldırdım.alt dişleri çekince açıldı.içinden kağıt ve kol parçası aldım.

avatar

aldığım kol parçası ile mağaraya tıkladım ve açıldı.içeri girdim,kapı kapandı ve oyun sonlandı.

avatar

sanırım içeri girmemeliydim....

avatar

slmm kımse var mı

avatar

selam
notu yazan kişi yılanlı anahtarla mağaraya girmiş,fakat anahtar kapıyı içeriden açmıyormuş,bu notu başkalarının bulmasını umut ederek içerideki bir yeraltı nehrine bırakmış.
yılanlı anahtarı da nota eklemiş,''ana kampa gidin oradaki kasadan kuşlu kutuyu açmayı deneyin,belki başka anahtarlar bulabilirsiniz'' diyor ya da başka kutular bulmak için kazı yapmalıymışız.
''acele edin çok az yiyeceğim kaldı,karanlıkta da acaip tuhaf sesler geliyor...''

avatar

siyah kitapta quipu sisteminden bahsediyor
Quipu ya da khipu (veya bir diğer adıyla "konuşma düğümleri") quechua dilinde « düğüm » ve « hesap » anlamına gelmekte olup, İnka İmparatorluğu’nda ve And Dağları bölgesindeki İnka-öncesi topluluklarda kullanılan bir kayıt ve hesap sistemidir.

Terim günümüzde İnka yönetiminin imparatorluk halkına ve ekonomosine ilişkin istatistiki verilerin sayımı için kullandığı araçları ifade etmek üzere de kullanılmaktadır. Yazıya sahip olmayan İnka yönetimi doğal sayıları çeşitli renklerdeki sicimler üzerine düğüm silsileleri oluşturma yoluyla temsil etmekteydi ki, bu işaretler bütününe quipu adı verilir. Quipu sistemiyle tarihi olaylar da kaydedilebilmekteydi.

avatar

kulübelerden geriye yola çıktım,sola gittim,ileri,sağ,ileri gidince bir kazı alanına geldim,dedektörle kazı alanından yılan resimli bir kutu buldum,yılan resminin parçaları hareket ediyor ama,çeviremedim

avatar

geri çıktım,sola gidice mağaranın kapısına geldim,içeri girmedim geri döndüm,kitaptaki düğüm resimlerine göre sandığın kilidini denedim sonuç alamadım,(tekli düğümleri onar onar sayıp sıralı düğümleri tek olarak düşündüm,
27,35,15 gibi)yılanlı kutunun soldaki yuvarlak parçasını sola doğru zorlayıp mausu basılı tutunca kendi kendine hareket ediyor,biraz bekleyince kendi kendine döndü,ağzındaki dişleri içeri kaydırınca diğer yuvarlak parça da dönüyor,alt dişleri de içeri giriyor

avatar

başka da bi şey olmadı

avatar

ekrandan çıkınca eski haline dönüyor

avatar

yılanın boynuzunu yukarı kaldırınca dönüyormuş sol yuvarlak,başka ne numarası var çözemedim

avatar

kitaptaki düğümlere göreymiş kilidin şifresi:
27,35
ama,biraz çetrefilli
0 dan başlayıp çarkı 3 kez saat yönünde tam tur çeviriyoruz,0 dan sonra 27 ye getiriyoruz,çarkın etrafındaki çerçeveye tıklayınca hafif hareket ediyor,aynı yerden saat yönünün tersine çeviriyoruz,35i geçip bir tur daha 35 e kadar çeviriyoruz,çerçeveye tıklayınca sandık açılıyor,içinden kuş figürü çıkıyor,o da ayrı bi bulmaca

avatar

kilidi birazcık amarikan yardımıyla açtım onu da söyleyim :D

avatar

kuşun ayak parmaklarını ayağını kuyruğunu gagasını şey edip açıyoruz,içinden anahtar çıkıyor

avatar

sanırımsa artık mağaraya girebiliriz

avatar

yılanlı kutuyu da açtım oynarken moynarken,bir anahtar daha :)

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search