-->

Esklavos C14

- Mart 02, 2008

Esklavos C14 bu yeni bölümde gerekenleri yaparak oyunu bitirmeye çalışıyoruz, Oyunun grafik kalitesi çok iyi, bol eğlenceler.

Oynamak için tıklayın
Advertisement

88 yorum

avatar

teşekkürler exmortis

avatar

slm herkese ben de başlıcam

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

yerden küreğialdım.kapının önünü kazdım.başka birşey yapamıyorum.YARDIM

avatar

amma çok yükledi bea

avatar

süperebabaanne bir tek ikimiz varız sanırım

avatar

evet maalesef.ben yarım saattir oynuyorum bu oyunu.aynı yerdeyim birşey yapamadım.

avatar

küçük ağaç koğuğundan böcek çıkıyor.üstteki büyük koğuktan kuş çıkıp onu yiyor ama birşey olmuyor.

avatar

ay be de öle kaldım sen bişeyler yapabildin mi babaanne

avatar

serapyy merhaba.ben onların hepsini yaptım.ama hiçbirşey olmuyor.kertenkele de adamın elini ısırıyor.

avatar

yerdeki taşa bişey yapcaz sanırım

avatar

eren4 bende aynı yerde bakınıp duruyorum.

avatar

filüt gibi şeyle taşa tıklayınca yakınlaşıyor ve üzerinde işaretler var

avatar

YİĞİT2005 lütfen yardıma gelirmisin?

avatar

herkese slm bnde aynı şekilde takıldm:)

avatar

o işaretlerle bi yere gidebiliriz inş..

avatar

benim artık ağaç kavuğundan sincaplar çıkmıo nereye gittiyseler artıkın

avatar

kız seçiliyken flutu adama goturunce notalar çıkıyo ama ne yaptımsa olmuyo

avatar

kıza tıklayıp flüdü adama sürükleyin.

avatar

slmler bende geldim:D:D

avatar

ama kızda çıkmıyor

avatar

kitapta not war ama ne dediğini anlamadm

avatar

onu taşa yapınca da oluyor babaanne

avatar

eee nolucak şimdiiii

avatar

arkadaşlar, ilk yapılacak etrafı incelemek. esklavos serileri genelde 2 karakteri kontrol ederek oynanıyor. kitapta 2 şarkı için notamız var.
İpucu:
Ungo'yu seçin, sağdaki ağaçtaki deliğe tıklayıp kuşu delikten dışarı çıkarın. Hızlı bir şekilde (henüz kuş içeri girmeden) Noreina'yı seçip kuşa tıklayın. Noreina yeni notaları siayh kitabına not edecek. Şarkının adı "animal call/hayvanlara çağrı"

avatar

ayşe_emir hoşgeldin.

avatar

kızı yerinden kıpırdatabilen vr mı ayy çıldırcam şindik

avatar

hoşbulduk süğerbabaanne:D

avatar

sanırım kitabın sol sayfasındaki işaretlere göre flütün deliklerine tıklayacağız.

avatar

yiğit kız seçiliyken mi yapcaz ben yapamadım

avatar

Oyunu ses açık oynayın.
flütü çalmak için ipucu:
noreina'yı seç, flüdü Ungo'ya sürükle.

avatar

arkadaşlar kızda iken flutu boceği yiyen kuşun deliğine tıklayınca we melodiyi çalınca kuş gidiyor

avatar

filüte babaanne senin dediğin gibi yaptım ama bişey olamdı

avatar

ayy ben yapamadım şu kuş gitmiyor zaten kızda çıkmıyor

avatar

erencim yiğit2005'in dedikleri yap lütfen.

avatar

yiğit2005 çağrımı duyupta geldiğin için teşekkürler.

avatar

arkadaşlar ben çıkıyorum bu oyun beni kesmedi

avatar

arkadaşlar kuş uçtuktan sonra içerden çıkan boceği alıyoruz kertenkele ye weriyoruz ama ne kdr boceği kertenkeleye wersekte doymuyo hala elimizi ısırıyo
ayrıca birde uçan kuşun yuvasından bi şişe sıvı aldım

avatar

oh beee norena yazdı şu şarkısını

avatar

eren4 oyun tavsiye bölümünde lıvıng your 8'in linkini verdim.onu oyna isteresen.

avatar

Yeni notaları bulduktan ve ungo'nun elini kertenkele ısırdıktan sonra (yukarıda yazıyor):
1)böceğin çıkması için Ungo seçili olmalı. böceğin çıkıp kuşa yem olmasını görün.
2)Noreina seçiliyken flüdü yukarıda sharkyufuk'un yazdığı gibi soldaki ağacın kuşun çıktığı deliğe tıklayın. Otomatik olarak flüt ekranı çıkacak. Yeni notaları (animal call) çalın. kuş uçup uzaklaşacak.
3)ungo'yu seçip böceğin çıktığı sol ağaçtaki sol deliğe tıklayın. 2 kez tıklayınca böcek alınıyor.

avatar

şarkıyı yazdı da kuşu uçuramadım

avatar

soldaki ağacın sağdaki deliğinden likör şişesi aldık (yukarıda yazıyor). kazdığımız yerden "ground"/toprak yazan yere şişeyi sürükle artık "mud" (çamur) yazıyor, çamur al.

avatar

ayrıca sağdaki delikten liquor aldım we tıkandım:))

avatar

neyse ben çıktım size kolay gelsin.

avatar

sonra kız seçili iken çamuru kapının sağındaki şekle goturdum we o şekli aldı

avatar

sharkyufuk sağol :) Ben de çamurlu yerde takılmıştım...

avatar

peki şimdi ne yapıcaz takıldm kaldım bn:)

avatar

süperbabaanne de gitmiş zaten :( Tek tek deneyeceğiz, 2 karakteri de seçip denemeye devam...

avatar

ARKADAŞLAR BENDE BURADAYIM AMA BİRŞEY BULAMADIĞIM İÇİN YAZMIYORUM.

avatar

yavaşmışım ondan olmuyormuş... kerteleye böceği veriyoruz yiyiyor öyle kalıyoruz. Çok çok hızlı şekilde yapınca oluyor:
1)ungo'yu seçiyoruz. kertenkeleye böcek veriyoruz. kertenkele daha böceği yemeyi bitirmeden (süre çok kısa) hemen noreina'ya seçip kertenkeleyi seçiyoruz. bir şarkı daha not ediyor...

avatar

yeni şarkının adı animal empathy

avatar

bu oyunda sihirli flüt masalında olduğu gibi müzikle hayvanlara hükmediyoruz anladığım kadarıyla (veya konuşup anlaşıyor da olabiliriz)... önce kuşa istediğimizi yaptırttık şimdi sıra kertenkelede...

avatar

kertenkele yi aldık ama şimdi ne yapcaz?:))

avatar

buldum kız seçili iken kertenkeleyi kapıya veya çukura goturuyorz

avatar

ben kertenkeleyi alamadım sadece nota aldım nasıl aldınız

avatar

kız weya adam seçiliyken tam hatırlamıorm normal tıkladım adam gitti aldı

avatar

bende almıyor hala adamın elini ısırmaya devam ediyor

avatar

Bu oyunda anladığım kadarıyla ipuçlarını tam işlemi gerçekleştirmeden görmediğimiz sürece ilerlenmiyor.
Yeni şarkıyı (animal empathy) çaldıktan sonra:
Önce Ungo'nun elini kertenkeleye bir kez daha ısırtıyoruz. Ungo'yu seçip kapıdaki "crack"/çatlak yazan yere tıklıyoruz, yazıda "elimi o çatlaktan içeri sokmayacağım" yazısını göreceğiz. Noreina'yı seçip flüdü bu kez kertenkelenin üzerine sürükleyip yeni notaları çalacağız (ungo'nun üzerine sürüklersek olmuyor). Yine noreina seçiliyken tıklayıp kertenkeleyi alıyoruz. Noreina seçiliyken kertenkeleyi kapıdaki çatlağa sürüklüyoruz. kertenkeleye "çamurdan yaptığımız şeklin aynısını bul getir" deyip kapıdaki çatlaktan içeri gönderiyoruz. bize aynı şeklin sarı renklisini getiriyor. kapıya sarı şekli (sanırım bu bir çeşit anahtar) kapıya sürükleyip kapıyı açıyoruz. "stone door" yazan yere (taş kapı) tıklayıp mağaraya giriyoruz.

avatar

serapyy; yukrıdakilere ek olarak yeni notaları çalmadan önce son kez siyah kitabı açıp notaları görmen gerekebilir...

avatar

aldım tşk.yiğit

avatar

Mağaradan içeri girince "great aisil" ve "plaque" yazan yere tıklayıp bilgi alıyoruz. Yukarıda "hole in the ceiling/tavandaki delik" yazıyor. Ungo'nun hemen sağında yerden "crown"/taç al.

avatar

mağarada sol taraftaki kayadan anahtar buldum

avatar

Duvarın solunda ara ara cursor'ı o tarafa götürdüğümüzde parlayan ve "shine" yazısı (parlak) görünen bir yer var. Tıklayınca ANAHTAR alıyoruz.

avatar

yukarıdaki "exit" yazan yere tıklayıp çıkıyoruz. yeni anahtarı ungo seçiliyken "purse" yazan yere sürükleyip çantaya tekrar tıklayıp 2. bir taç daha alıyoruz.

avatar

tacı da beyaz parlayan şeyin altına yerleştirdim

avatar

noreina'yı seçip flüdü mağaranın içindeki "hole in the ceiling" yazan yere sürükleyebiliyorsunuz.

avatar

serapyy; 2 tacı da yerleştirince taçlar çevriliyor ve 2 tarafta çalacağımız notaların ışıktan gölgesi beliriyor.

avatar

iki şekil çıktı ama 4 olması gerekmez mi?
ve hangi şekilleri ayarlıyacağız acaba

avatar

"Plaque" (levha) yazan yerde "Ey ulu Aisil! Dünyadan fışkıran ateş gibi parla / Kaya kadar güçlü enerjin olsun / Ve gökten yağan yağmur kadar kristal olasın" gibi bir kitabe var.

avatar

hadi birileri bişey bulsun artık..
şekilleri kombinasyonlarını denedim olmuyor.
likörüde kullanmadık galiba.

avatar

yiğit acaba ateş kaya yağmur ve kristali simgeleyen işaretleri mi ayarlıyacağız
veya çalacağız şu yukardaki yerde..

avatar

yağmur ve ateş belli ama kristal ve kaya ne acaba.

avatar

cansuyu; aslında yapılacak belli ama ipucunu görmediğimiz için oyun yaptırtmıyor... Sanırım bir şekilde notaları görmemiz lazım önce. noredia not almalı... ancak sonra çalabileceğiz... taçlara tıklayınca çevriliyor... yere ve kayaya hangi notalar denk geliyor onu bulmak gerek.

avatar

arkadaşlar bnde uğraşıyorm ama bi turlu bulamadım hala

avatar

kopya çektim şimdi:) yere ateş, kayaya şimşek (zigzag işaret) yerleştirmişler... flütle de gözyaşı çalmışlar...

avatar

çanta ve purse yi bulamıyorum 2. taçı alamadım daha

avatar

ben notlarıgörsemde ingilizcem yok zaten..bizden başkada oynayan yok bide..yada sessizler

avatar

flütle 4 kez gözyaşına tıklayınca oyun bitti...

avatar

dışardaki kuş kovuktan hala çıkıyor onunlada uğraştım ama sonuç yok.

avatar

saolsn yiğit bnmde bitti

avatar

cansuyu, mağaraya girmeden önceki ekranda orta taraflarda cursor'ı gezdirince "purse" yazan yer var. Yerdeki purse yani çanta gözüküyor zaten...

avatar

benimde bitti teşekkürler. nerden buldun 4 damla işaretini. nasıl anladın yani..

avatar

cansuyu, yukarıda yazdım kopya çektim... Fakat ilk bulan levhadaki kitabeden bulmuş "gökten yağan yağmur"dan gözyaşı çağrışım yapmış...

avatar

2 taç daha bulup mağaranın çeşitli yerlerine kitabeye göre ışıktan gölge yapıp nota bulup çalmamız gerektiğini düşündüm ama değilmiş... sonu biraz saçma bitti...

avatar

Oyun Noreina (zekayı temsil ediyor) ve Ungo (bedensel gücü temsil ediyor) adlı 2 karakterle oynanıyor. Nesnelerin solundaki küçük resimlere veya oyundaki karakterlere tıklayıp işlemi yapmasını istediğiniz karakteri seçebilirsiniz. Oyundaki tıklanacak yerleri cursor'ı ekranda gezdirirken gördüğümüz yazılardan anlıyoruz (yani nesne yerine yazıların çıktığı yere tıklanacak). Ses açık oynayın.
1)Shovel/kürek yazısına tıkla, KÜREK al. Küreği sürükleyip kapının önünde "ground"/toprak zemin yazan yere sürükleyip kaz.
2)Cursor'ı ekranda dolaştırıp "stone door"/taş kapı, "sign"/işaret, "pile of ground"/toprak yığını ve "small crack"/küçük çatlak, "reptile"/sürüngen, "hole"/delik (toplam 3 adet) ve "purse"/çanta yazılarını gör.
3)Nesne ekranında flute/flüt, book/kitap ve shovel/kürek var.
4)Kitaba tıklayıp incele, fire domination/ateş egemenliği ve water domination/su egemenliği adında 2 şarkı var. Sağ alt köşedeki turkuaz oka tıklayıp ekrandan çık.
5)HIZLI hareket ediyoruz: Ungo'yu seç, sağdaki ağacın deliğine ("hole" yazan yere)tıkla (her zaman yazıya tıklayın). Delikten kuş çıkacak. Kuş henüz delikten içeri girmeden Noreina'yı seçip kuşa tıkla. Noreina (sanırım kuştan ilham alıp) siyah nota kitabına yeni bir şarkı ekleyecek. Siyah kitaba tıkla, yeni şarkının adı "animal call"/hayvanlara çağrı. Nota yerine 4 sembolden oluşuyor (print screen yapın veya notaları bir kağıda çizip not edin). Turkuaz oka tıklayıp nota kitabı ekranından çık.
6)Ungo'yu seç, soldaki ağacın alttaki küçük deliğine tıkla, böcek çıkıp yukarıdaki büyük deliğe ilerleyecek (bu deliğe her tıkladığımızda yeni bir böcek çıkıyor). Büyük delikten başka bir kuş çıkacak. Noreina'yı seçiyoruz. Kuş böceği yedikten sonra flüdü sol ağaçtaki kuşun çıktığı büyük deliğe sürüklüyoruz. "Animal call" şarkısının not ettiğiniz 4 notasını çal. Sol ağaçtaki kuş delikten çıkıp uzaklaşacak.
7)Ungo'yu seç. Sol ağaçtaki büyük deliğe tıklayıp bir şişe liquor/İÇKİ al. Soldaki küçük deliğe tıkla, böcek çıkıp yürüyüp duracak. Tıklayıp BÖCEK al.
8)İçkiyi (liquor) "pile of ground"/toprak yığını yazan yere sürükle. Cursor'ı sağdaki kayanın üzerine sürükleyince artık mud/çamur yazıyor (içkiyi toprağa döküp çamur elde ettik). Ungo seçiliyken tıklayıp ÇAMUR al.
9)Noreina seçiliyken çamuru kapının sağında sign/işaret yazan yere sürükle, çamurun kapının sol alt tarafındaki şeklin aynısı haline gelmesini sağla, yeni çamurdan şeklin adı oyunda "figure mud" olarak geçiyor.
10)Ungo'yu seç, kapıdaki "small crack"/küçük çatlak yazan yere tıkla, "i will not put my hand in there"/elimi oradan içeri sokmayacağım cümlesini gör. Ungo seçiliyken "Reptile"/sürüngen yazan yere tıkla, "bu hayvanlar çok zeki oluyor... Ungo Baba'na gel bakayım..." cümlesini gör, sürüngen Ungoo'nun elini ısıracak.
11)HIZLI hareket ediyoruz: Ungo'yu seç. Böceği sürüngene doğru sürükleyip ver. Sürüngen böceği yemeyi bitirmeden önce hemen Noreina'yı seçip sürüngene tıkla (eğer yeterince hızlı hareket edemezseniz sürüngen böceği yiyor. Bu durumda Ungo'yu seçip soldaki ağacın sol küçük deliğine tıklayıp çıkan böceği tekrar almanız gerekiyor). Noreina siyah nota kitabına yeni bir şarkı daha not edecek. Siyah kitaba tıklayıp incele, yeni şarkının adı "animal empathy"/hayvanla özdeşleşmek. Yeni şarkıların notalarını print screen yap veya bir kağıda çizip not al. Kitap ekranından çık.
12)Noreina'yı seç. Flüdü sürüngene sürükleyip "animal empathy" şarkısının 4 notasını çal. Ungo seçiliyken tıklayıp SÜRÜNGEN al. Noreina seçiliyken sürüngeni kapıdaki küçük çatlağa (small crack) sürükle. Zeki sürüngene çamurdan şekli otomatik olarak gösterip "Bu şeklin aynısını bul getir" deyip kapıdaki çatlaktan içeri gönder. Sürüngen aynı şeklin sarı renklisini bulup getirecek. Kapıdaki sign (Sembol) yazan yere (şekille aynı büyüklükte oyuk var) sarı şekli (bir çeşit anahtar) sürükleyip aç. Kapıda "stone door"/taş kapı yazan yere tıkla ve mağaraya gir.
13)Mağaradasın. Cursor'ı ekranda gezdirince bulunanlar: "crown"/taç, "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali, "Plaque"/levha ve "hole in the ceiling"/tavandaki delik.
14)Noreina'yı seç, Ungo'nun sağındaki merdivenle kayanın arasından "crown"/taç al. Noreina seçiliyken önce "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali'ne tıkla, "bu kristal bir mekanizmayı çalıştırıyor" cümlesini gör, sonra da "plaque"/levha yazan yere tıklayıp oku: "Ey ulu Aisil! Dünyadan fışkıran ATEŞ gibi parla / KAYA kadar güçlü enerjin olsun / Ve gökten yağan 4 YAĞMUR DAMLASI kadar kristal olasın" şeklinde bir kitabe var.
15)Cursor'ı mağaranın solundaki duvarda gezdir, "shine"/parıltı yazan yere Noreina seçiliyken tıklayıp ANAHTAR al. Merdivenin sonundaki (solundaki değil) "exit"/çıkış yazısına tıklayıp mağaradan çık.
16)Noreina seçiliyken anahtarı yerdeki "purse"/çanta yazısına sürükle, otomatik olarak 2. bir TAÇ (crown) daha al. Kapıdaki "stone door"/taş kapı yazısına tıklayıp tekrar mağaradan içeri gir.
17)Noreina seçiliyken her iki tacı da "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali'ne sürükleyip yerleştir. Solda yerde, sağda kayanın üzerinde ışıktan semboller belirecek. Taçlara tıklayıp ışıktan sembolleri değiştirebiliyoruz.
18)Burada kopya çekiyoruz :) Levhadaki yazanlara göre taçlara tıklayıp (taçlara tıklarken Noreina veya Ungo'yu seçmiş olmanız fark etmiyor. Üstteki taç kayadaki sembolü, alttaki taç ise yerdeki sembolü değiştiriyor) YERdeki ışıktan sembolü ATEŞ (alev şekil), KAYAdaki ışıktan sembolü ise ŞİMŞEK (2 uçlu değneğe benzer şekil) olarak düzenle. Noreina'yı seç, flüdü "hole in the ceiling"/tavandaki delik yazan yere sürükle (Ungo'ya sürüklerseniz olmuyor). Nota olarak 4 damla çal. Mekanizma devre dışı kalacak. Kristali artık alabiliyoruz. Oyun sonu.

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search