arkadaşlar, ilk yapılacak etrafı incelemek. esklavos serileri genelde 2 karakteri kontrol ederek oynanıyor. kitapta 2 şarkı için notamız var. İpucu: Ungo'yu seçin, sağdaki ağaçtaki deliğe tıklayıp kuşu delikten dışarı çıkarın. Hızlı bir şekilde (henüz kuş içeri girmeden) Noreina'yı seçip kuşa tıklayın. Noreina yeni notaları siayh kitabına not edecek. Şarkının adı "animal call/hayvanlara çağrı"
arkadaşlar kuş uçtuktan sonra içerden çıkan boceği alıyoruz kertenkele ye weriyoruz ama ne kdr boceği kertenkeleye wersekte doymuyo hala elimizi ısırıyo ayrıca birde uçan kuşun yuvasından bi şişe sıvı aldım
Yeni notaları bulduktan ve ungo'nun elini kertenkele ısırdıktan sonra (yukarıda yazıyor): 1)böceğin çıkması için Ungo seçili olmalı. böceğin çıkıp kuşa yem olmasını görün. 2)Noreina seçiliyken flüdü yukarıda sharkyufuk'un yazdığı gibi soldaki ağacın kuşun çıktığı deliğe tıklayın. Otomatik olarak flüt ekranı çıkacak. Yeni notaları (animal call) çalın. kuş uçup uzaklaşacak. 3)ungo'yu seçip böceğin çıktığı sol ağaçtaki sol deliğe tıklayın. 2 kez tıklayınca böcek alınıyor.
yavaşmışım ondan olmuyormuş... kerteleye böceği veriyoruz yiyiyor öyle kalıyoruz. Çok çok hızlı şekilde yapınca oluyor: 1)ungo'yu seçiyoruz. kertenkeleye böcek veriyoruz. kertenkele daha böceği yemeyi bitirmeden (süre çok kısa) hemen noreina'ya seçip kertenkeleyi seçiyoruz. bir şarkı daha not ediyor...
bu oyunda sihirli flüt masalında olduğu gibi müzikle hayvanlara hükmediyoruz anladığım kadarıyla (veya konuşup anlaşıyor da olabiliriz)... önce kuşa istediğimizi yaptırttık şimdi sıra kertenkelede...
Bu oyunda anladığım kadarıyla ipuçlarını tam işlemi gerçekleştirmeden görmediğimiz sürece ilerlenmiyor. Yeni şarkıyı (animal empathy) çaldıktan sonra: Önce Ungo'nun elini kertenkeleye bir kez daha ısırtıyoruz. Ungo'yu seçip kapıdaki "crack"/çatlak yazan yere tıklıyoruz, yazıda "elimi o çatlaktan içeri sokmayacağım" yazısını göreceğiz. Noreina'yı seçip flüdü bu kez kertenkelenin üzerine sürükleyip yeni notaları çalacağız (ungo'nun üzerine sürüklersek olmuyor). Yine noreina seçiliyken tıklayıp kertenkeleyi alıyoruz. Noreina seçiliyken kertenkeleyi kapıdaki çatlağa sürüklüyoruz. kertenkeleye "çamurdan yaptığımız şeklin aynısını bul getir" deyip kapıdaki çatlaktan içeri gönderiyoruz. bize aynı şeklin sarı renklisini getiriyor. kapıya sarı şekli (sanırım bu bir çeşit anahtar) kapıya sürükleyip kapıyı açıyoruz. "stone door" yazan yere (taş kapı) tıklayıp mağaraya giriyoruz.
Mağaradan içeri girince "great aisil" ve "plaque" yazan yere tıklayıp bilgi alıyoruz. Yukarıda "hole in the ceiling/tavandaki delik" yazıyor. Ungo'nun hemen sağında yerden "crown"/taç al.
yukarıdaki "exit" yazan yere tıklayıp çıkıyoruz. yeni anahtarı ungo seçiliyken "purse" yazan yere sürükleyip çantaya tekrar tıklayıp 2. bir taç daha alıyoruz.
"Plaque" (levha) yazan yerde "Ey ulu Aisil! Dünyadan fışkıran ateş gibi parla / Kaya kadar güçlü enerjin olsun / Ve gökten yağan yağmur kadar kristal olasın" gibi bir kitabe var.
cansuyu; aslında yapılacak belli ama ipucunu görmediğimiz için oyun yaptırtmıyor... Sanırım bir şekilde notaları görmemiz lazım önce. noredia not almalı... ancak sonra çalabileceğiz... taçlara tıklayınca çevriliyor... yere ve kayaya hangi notalar denk geliyor onu bulmak gerek.
2 taç daha bulup mağaranın çeşitli yerlerine kitabeye göre ışıktan gölge yapıp nota bulup çalmamız gerektiğini düşündüm ama değilmiş... sonu biraz saçma bitti...
Oyun Noreina (zekayı temsil ediyor) ve Ungo (bedensel gücü temsil ediyor) adlı 2 karakterle oynanıyor. Nesnelerin solundaki küçük resimlere veya oyundaki karakterlere tıklayıp işlemi yapmasını istediğiniz karakteri seçebilirsiniz. Oyundaki tıklanacak yerleri cursor'ı ekranda gezdirirken gördüğümüz yazılardan anlıyoruz (yani nesne yerine yazıların çıktığı yere tıklanacak). Ses açık oynayın. 1)Shovel/kürek yazısına tıkla, KÜREK al. Küreği sürükleyip kapının önünde "ground"/toprak zemin yazan yere sürükleyip kaz. 2)Cursor'ı ekranda dolaştırıp "stone door"/taş kapı, "sign"/işaret, "pile of ground"/toprak yığını ve "small crack"/küçük çatlak, "reptile"/sürüngen, "hole"/delik (toplam 3 adet) ve "purse"/çanta yazılarını gör. 3)Nesne ekranında flute/flüt, book/kitap ve shovel/kürek var. 4)Kitaba tıklayıp incele, fire domination/ateş egemenliği ve water domination/su egemenliği adında 2 şarkı var. Sağ alt köşedeki turkuaz oka tıklayıp ekrandan çık. 5)HIZLI hareket ediyoruz: Ungo'yu seç, sağdaki ağacın deliğine ("hole" yazan yere)tıkla (her zaman yazıya tıklayın). Delikten kuş çıkacak. Kuş henüz delikten içeri girmeden Noreina'yı seçip kuşa tıkla. Noreina (sanırım kuştan ilham alıp) siyah nota kitabına yeni bir şarkı ekleyecek. Siyah kitaba tıkla, yeni şarkının adı "animal call"/hayvanlara çağrı. Nota yerine 4 sembolden oluşuyor (print screen yapın veya notaları bir kağıda çizip not edin). Turkuaz oka tıklayıp nota kitabı ekranından çık. 6)Ungo'yu seç, soldaki ağacın alttaki küçük deliğine tıkla, böcek çıkıp yukarıdaki büyük deliğe ilerleyecek (bu deliğe her tıkladığımızda yeni bir böcek çıkıyor). Büyük delikten başka bir kuş çıkacak. Noreina'yı seçiyoruz. Kuş böceği yedikten sonra flüdü sol ağaçtaki kuşun çıktığı büyük deliğe sürüklüyoruz. "Animal call" şarkısının not ettiğiniz 4 notasını çal. Sol ağaçtaki kuş delikten çıkıp uzaklaşacak. 7)Ungo'yu seç. Sol ağaçtaki büyük deliğe tıklayıp bir şişe liquor/İÇKİ al. Soldaki küçük deliğe tıkla, böcek çıkıp yürüyüp duracak. Tıklayıp BÖCEK al. 8)İçkiyi (liquor) "pile of ground"/toprak yığını yazan yere sürükle. Cursor'ı sağdaki kayanın üzerine sürükleyince artık mud/çamur yazıyor (içkiyi toprağa döküp çamur elde ettik). Ungo seçiliyken tıklayıp ÇAMUR al. 9)Noreina seçiliyken çamuru kapının sağında sign/işaret yazan yere sürükle, çamurun kapının sol alt tarafındaki şeklin aynısı haline gelmesini sağla, yeni çamurdan şeklin adı oyunda "figure mud" olarak geçiyor. 10)Ungo'yu seç, kapıdaki "small crack"/küçük çatlak yazan yere tıkla, "i will not put my hand in there"/elimi oradan içeri sokmayacağım cümlesini gör. Ungo seçiliyken "Reptile"/sürüngen yazan yere tıkla, "bu hayvanlar çok zeki oluyor... Ungo Baba'na gel bakayım..." cümlesini gör, sürüngen Ungoo'nun elini ısıracak. 11)HIZLI hareket ediyoruz: Ungo'yu seç. Böceği sürüngene doğru sürükleyip ver. Sürüngen böceği yemeyi bitirmeden önce hemen Noreina'yı seçip sürüngene tıkla (eğer yeterince hızlı hareket edemezseniz sürüngen böceği yiyor. Bu durumda Ungo'yu seçip soldaki ağacın sol küçük deliğine tıklayıp çıkan böceği tekrar almanız gerekiyor). Noreina siyah nota kitabına yeni bir şarkı daha not edecek. Siyah kitaba tıklayıp incele, yeni şarkının adı "animal empathy"/hayvanla özdeşleşmek. Yeni şarkıların notalarını print screen yap veya bir kağıda çizip not al. Kitap ekranından çık. 12)Noreina'yı seç. Flüdü sürüngene sürükleyip "animal empathy" şarkısının 4 notasını çal. Ungo seçiliyken tıklayıp SÜRÜNGEN al. Noreina seçiliyken sürüngeni kapıdaki küçük çatlağa (small crack) sürükle. Zeki sürüngene çamurdan şekli otomatik olarak gösterip "Bu şeklin aynısını bul getir" deyip kapıdaki çatlaktan içeri gönder. Sürüngen aynı şeklin sarı renklisini bulup getirecek. Kapıdaki sign (Sembol) yazan yere (şekille aynı büyüklükte oyuk var) sarı şekli (bir çeşit anahtar) sürükleyip aç. Kapıda "stone door"/taş kapı yazan yere tıkla ve mağaraya gir. 13)Mağaradasın. Cursor'ı ekranda gezdirince bulunanlar: "crown"/taç, "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali, "Plaque"/levha ve "hole in the ceiling"/tavandaki delik. 14)Noreina'yı seç, Ungo'nun sağındaki merdivenle kayanın arasından "crown"/taç al. Noreina seçiliyken önce "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali'ne tıkla, "bu kristal bir mekanizmayı çalıştırıyor" cümlesini gör, sonra da "plaque"/levha yazan yere tıklayıp oku: "Ey ulu Aisil! Dünyadan fışkıran ATEŞ gibi parla / KAYA kadar güçlü enerjin olsun / Ve gökten yağan 4 YAĞMUR DAMLASI kadar kristal olasın" şeklinde bir kitabe var. 15)Cursor'ı mağaranın solundaki duvarda gezdir, "shine"/parıltı yazan yere Noreina seçiliyken tıklayıp ANAHTAR al. Merdivenin sonundaki (solundaki değil) "exit"/çıkış yazısına tıklayıp mağaradan çık. 16)Noreina seçiliyken anahtarı yerdeki "purse"/çanta yazısına sürükle, otomatik olarak 2. bir TAÇ (crown) daha al. Kapıdaki "stone door"/taş kapı yazısına tıklayıp tekrar mağaradan içeri gir. 17)Noreina seçiliyken her iki tacı da "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali'ne sürükleyip yerleştir. Solda yerde, sağda kayanın üzerinde ışıktan semboller belirecek. Taçlara tıklayıp ışıktan sembolleri değiştirebiliyoruz. 18)Burada kopya çekiyoruz :) Levhadaki yazanlara göre taçlara tıklayıp (taçlara tıklarken Noreina veya Ungo'yu seçmiş olmanız fark etmiyor. Üstteki taç kayadaki sembolü, alttaki taç ise yerdeki sembolü değiştiriyor) YERdeki ışıktan sembolü ATEŞ (alev şekil), KAYAdaki ışıktan sembolü ise ŞİMŞEK (2 uçlu değneğe benzer şekil) olarak düzenle. Noreina'yı seç, flüdü "hole in the ceiling"/tavandaki delik yazan yere sürükle (Ungo'ya sürüklerseniz olmuyor). Nota olarak 4 damla çal. Mekanizma devre dışı kalacak. Kristali artık alabiliyoruz. Oyun sonu.
Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın
88 yorum
teşekkürler exmortis
slm herkese ben de başlıcam
yerden küreğialdım.kapının önünü kazdım.başka birşey yapamıyorum.YARDIM
amma çok yükledi bea
eren4 merhaba
süperebabaanne bir tek ikimiz varız sanırım
merhaba
evet maalesef.ben yarım saattir oynuyorum bu oyunu.aynı yerdeyim birşey yapamadım.
küçük ağaç koğuğundan böcek çıkıyor.üstteki büyük koğuktan kuş çıkıp onu yiyor ama birşey olmuyor.
ay be de öle kaldım sen bişeyler yapabildin mi babaanne
serapyy merhaba.ben onların hepsini yaptım.ama hiçbirşey olmuyor.kertenkele de adamın elini ısırıyor.
yerdeki taşa bişey yapcaz sanırım
eren4 bende aynı yerde bakınıp duruyorum.
filüt gibi şeyle taşa tıklayınca yakınlaşıyor ve üzerinde işaretler var
YİĞİT2005 lütfen yardıma gelirmisin?
herkese slm bnde aynı şekilde takıldm:)
o işaretlerle bi yere gidebiliriz inş..
benim artık ağaç kavuğundan sincaplar çıkmıo nereye gittiyseler artıkın
kız seçiliyken flutu adama goturunce notalar çıkıyo ama ne yaptımsa olmuyo
kıza tıklayıp flüdü adama sürükleyin.
slmler bende geldim:D:D
ama kızda çıkmıyor
kitapta not war ama ne dediğini anlamadm
onu taşa yapınca da oluyor babaanne
eee nolucak şimdiiii
arkadaşlar, ilk yapılacak etrafı incelemek. esklavos serileri genelde 2 karakteri kontrol ederek oynanıyor. kitapta 2 şarkı için notamız var.
İpucu:
Ungo'yu seçin, sağdaki ağaçtaki deliğe tıklayıp kuşu delikten dışarı çıkarın. Hızlı bir şekilde (henüz kuş içeri girmeden) Noreina'yı seçip kuşa tıklayın. Noreina yeni notaları siayh kitabına not edecek. Şarkının adı "animal call/hayvanlara çağrı"
ayşe_emir hoşgeldin.
kızı yerinden kıpırdatabilen vr mı ayy çıldırcam şindik
hoşbulduk süğerbabaanne:D
sanırım kitabın sol sayfasındaki işaretlere göre flütün deliklerine tıklayacağız.
yiğit kız seçiliyken mi yapcaz ben yapamadım
Oyunu ses açık oynayın.
flütü çalmak için ipucu:
noreina'yı seç, flüdü Ungo'ya sürükle.
arkadaşlar kızda iken flutu boceği yiyen kuşun deliğine tıklayınca we melodiyi çalınca kuş gidiyor
filüte babaanne senin dediğin gibi yaptım ama bişey olamdı
ayy ben yapamadım şu kuş gitmiyor zaten kızda çıkmıyor
erencim yiğit2005'in dedikleri yap lütfen.
yiğit2005 çağrımı duyupta geldiğin için teşekkürler.
arkadaşlar ben çıkıyorum bu oyun beni kesmedi
arkadaşlar kuş uçtuktan sonra içerden çıkan boceği alıyoruz kertenkele ye weriyoruz ama ne kdr boceği kertenkeleye wersekte doymuyo hala elimizi ısırıyo
ayrıca birde uçan kuşun yuvasından bi şişe sıvı aldım
oh beee norena yazdı şu şarkısını
eren4 oyun tavsiye bölümünde lıvıng your 8'in linkini verdim.onu oyna isteresen.
Yeni notaları bulduktan ve ungo'nun elini kertenkele ısırdıktan sonra (yukarıda yazıyor):
1)böceğin çıkması için Ungo seçili olmalı. böceğin çıkıp kuşa yem olmasını görün.
2)Noreina seçiliyken flüdü yukarıda sharkyufuk'un yazdığı gibi soldaki ağacın kuşun çıktığı deliğe tıklayın. Otomatik olarak flüt ekranı çıkacak. Yeni notaları (animal call) çalın. kuş uçup uzaklaşacak.
3)ungo'yu seçip böceğin çıktığı sol ağaçtaki sol deliğe tıklayın. 2 kez tıklayınca böcek alınıyor.
şarkıyı yazdı da kuşu uçuramadım
soldaki ağacın sağdaki deliğinden likör şişesi aldık (yukarıda yazıyor). kazdığımız yerden "ground"/toprak yazan yere şişeyi sürükle artık "mud" (çamur) yazıyor, çamur al.
ayrıca sağdaki delikten liquor aldım we tıkandım:))
neyse ben çıktım size kolay gelsin.
sonra kız seçili iken çamuru kapının sağındaki şekle goturdum we o şekli aldı
sharkyufuk sağol :) Ben de çamurlu yerde takılmıştım...
peki şimdi ne yapıcaz takıldm kaldım bn:)
süperbabaanne de gitmiş zaten :( Tek tek deneyeceğiz, 2 karakteri de seçip denemeye devam...
ARKADAŞLAR BENDE BURADAYIM AMA BİRŞEY BULAMADIĞIM İÇİN YAZMIYORUM.
yavaşmışım ondan olmuyormuş... kerteleye böceği veriyoruz yiyiyor öyle kalıyoruz. Çok çok hızlı şekilde yapınca oluyor:
1)ungo'yu seçiyoruz. kertenkeleye böcek veriyoruz. kertenkele daha böceği yemeyi bitirmeden (süre çok kısa) hemen noreina'ya seçip kertenkeleyi seçiyoruz. bir şarkı daha not ediyor...
yeni şarkının adı animal empathy
bu oyunda sihirli flüt masalında olduğu gibi müzikle hayvanlara hükmediyoruz anladığım kadarıyla (veya konuşup anlaşıyor da olabiliriz)... önce kuşa istediğimizi yaptırttık şimdi sıra kertenkelede...
kertenkele yi aldık ama şimdi ne yapcaz?:))
buldum kız seçili iken kertenkeleyi kapıya veya çukura goturuyorz
ben kertenkeleyi alamadım sadece nota aldım nasıl aldınız
kız weya adam seçiliyken tam hatırlamıorm normal tıkladım adam gitti aldı
bende almıyor hala adamın elini ısırmaya devam ediyor
Bu oyunda anladığım kadarıyla ipuçlarını tam işlemi gerçekleştirmeden görmediğimiz sürece ilerlenmiyor.
Yeni şarkıyı (animal empathy) çaldıktan sonra:
Önce Ungo'nun elini kertenkeleye bir kez daha ısırtıyoruz. Ungo'yu seçip kapıdaki "crack"/çatlak yazan yere tıklıyoruz, yazıda "elimi o çatlaktan içeri sokmayacağım" yazısını göreceğiz. Noreina'yı seçip flüdü bu kez kertenkelenin üzerine sürükleyip yeni notaları çalacağız (ungo'nun üzerine sürüklersek olmuyor). Yine noreina seçiliyken tıklayıp kertenkeleyi alıyoruz. Noreina seçiliyken kertenkeleyi kapıdaki çatlağa sürüklüyoruz. kertenkeleye "çamurdan yaptığımız şeklin aynısını bul getir" deyip kapıdaki çatlaktan içeri gönderiyoruz. bize aynı şeklin sarı renklisini getiriyor. kapıya sarı şekli (sanırım bu bir çeşit anahtar) kapıya sürükleyip kapıyı açıyoruz. "stone door" yazan yere (taş kapı) tıklayıp mağaraya giriyoruz.
serapyy; yukrıdakilere ek olarak yeni notaları çalmadan önce son kez siyah kitabı açıp notaları görmen gerekebilir...
aldım tşk.yiğit
Mağaradan içeri girince "great aisil" ve "plaque" yazan yere tıklayıp bilgi alıyoruz. Yukarıda "hole in the ceiling/tavandaki delik" yazıyor. Ungo'nun hemen sağında yerden "crown"/taç al.
mağarada sol taraftaki kayadan anahtar buldum
Duvarın solunda ara ara cursor'ı o tarafa götürdüğümüzde parlayan ve "shine" yazısı (parlak) görünen bir yer var. Tıklayınca ANAHTAR alıyoruz.
yukarıdaki "exit" yazan yere tıklayıp çıkıyoruz. yeni anahtarı ungo seçiliyken "purse" yazan yere sürükleyip çantaya tekrar tıklayıp 2. bir taç daha alıyoruz.
tacı da beyaz parlayan şeyin altına yerleştirdim
noreina'yı seçip flüdü mağaranın içindeki "hole in the ceiling" yazan yere sürükleyebiliyorsunuz.
serapyy; 2 tacı da yerleştirince taçlar çevriliyor ve 2 tarafta çalacağımız notaların ışıktan gölgesi beliriyor.
iki şekil çıktı ama 4 olması gerekmez mi?
ve hangi şekilleri ayarlıyacağız acaba
"Plaque" (levha) yazan yerde "Ey ulu Aisil! Dünyadan fışkıran ateş gibi parla / Kaya kadar güçlü enerjin olsun / Ve gökten yağan yağmur kadar kristal olasın" gibi bir kitabe var.
hadi birileri bişey bulsun artık..
şekilleri kombinasyonlarını denedim olmuyor.
likörüde kullanmadık galiba.
yiğit acaba ateş kaya yağmur ve kristali simgeleyen işaretleri mi ayarlıyacağız
veya çalacağız şu yukardaki yerde..
yağmur ve ateş belli ama kristal ve kaya ne acaba.
cansuyu; aslında yapılacak belli ama ipucunu görmediğimiz için oyun yaptırtmıyor... Sanırım bir şekilde notaları görmemiz lazım önce. noredia not almalı... ancak sonra çalabileceğiz... taçlara tıklayınca çevriliyor... yere ve kayaya hangi notalar denk geliyor onu bulmak gerek.
arkadaşlar bnde uğraşıyorm ama bi turlu bulamadım hala
kopya çektim şimdi:) yere ateş, kayaya şimşek (zigzag işaret) yerleştirmişler... flütle de gözyaşı çalmışlar...
çanta ve purse yi bulamıyorum 2. taçı alamadım daha
ben notlarıgörsemde ingilizcem yok zaten..bizden başkada oynayan yok bide..yada sessizler
flütle 4 kez gözyaşına tıklayınca oyun bitti...
dışardaki kuş kovuktan hala çıkıyor onunlada uğraştım ama sonuç yok.
saolsn yiğit bnmde bitti
cansuyu, mağaraya girmeden önceki ekranda orta taraflarda cursor'ı gezdirince "purse" yazan yer var. Yerdeki purse yani çanta gözüküyor zaten...
benimde bitti teşekkürler. nerden buldun 4 damla işaretini. nasıl anladın yani..
cansuyu, yukarıda yazdım kopya çektim... Fakat ilk bulan levhadaki kitabeden bulmuş "gökten yağan yağmur"dan gözyaşı çağrışım yapmış...
2 taç daha bulup mağaranın çeşitli yerlerine kitabeye göre ışıktan gölge yapıp nota bulup çalmamız gerektiğini düşündüm ama değilmiş... sonu biraz saçma bitti...
Oyun Noreina (zekayı temsil ediyor) ve Ungo (bedensel gücü temsil ediyor) adlı 2 karakterle oynanıyor. Nesnelerin solundaki küçük resimlere veya oyundaki karakterlere tıklayıp işlemi yapmasını istediğiniz karakteri seçebilirsiniz. Oyundaki tıklanacak yerleri cursor'ı ekranda gezdirirken gördüğümüz yazılardan anlıyoruz (yani nesne yerine yazıların çıktığı yere tıklanacak). Ses açık oynayın.
1)Shovel/kürek yazısına tıkla, KÜREK al. Küreği sürükleyip kapının önünde "ground"/toprak zemin yazan yere sürükleyip kaz.
2)Cursor'ı ekranda dolaştırıp "stone door"/taş kapı, "sign"/işaret, "pile of ground"/toprak yığını ve "small crack"/küçük çatlak, "reptile"/sürüngen, "hole"/delik (toplam 3 adet) ve "purse"/çanta yazılarını gör.
3)Nesne ekranında flute/flüt, book/kitap ve shovel/kürek var.
4)Kitaba tıklayıp incele, fire domination/ateş egemenliği ve water domination/su egemenliği adında 2 şarkı var. Sağ alt köşedeki turkuaz oka tıklayıp ekrandan çık.
5)HIZLI hareket ediyoruz: Ungo'yu seç, sağdaki ağacın deliğine ("hole" yazan yere)tıkla (her zaman yazıya tıklayın). Delikten kuş çıkacak. Kuş henüz delikten içeri girmeden Noreina'yı seçip kuşa tıkla. Noreina (sanırım kuştan ilham alıp) siyah nota kitabına yeni bir şarkı ekleyecek. Siyah kitaba tıkla, yeni şarkının adı "animal call"/hayvanlara çağrı. Nota yerine 4 sembolden oluşuyor (print screen yapın veya notaları bir kağıda çizip not edin). Turkuaz oka tıklayıp nota kitabı ekranından çık.
6)Ungo'yu seç, soldaki ağacın alttaki küçük deliğine tıkla, böcek çıkıp yukarıdaki büyük deliğe ilerleyecek (bu deliğe her tıkladığımızda yeni bir böcek çıkıyor). Büyük delikten başka bir kuş çıkacak. Noreina'yı seçiyoruz. Kuş böceği yedikten sonra flüdü sol ağaçtaki kuşun çıktığı büyük deliğe sürüklüyoruz. "Animal call" şarkısının not ettiğiniz 4 notasını çal. Sol ağaçtaki kuş delikten çıkıp uzaklaşacak.
7)Ungo'yu seç. Sol ağaçtaki büyük deliğe tıklayıp bir şişe liquor/İÇKİ al. Soldaki küçük deliğe tıkla, böcek çıkıp yürüyüp duracak. Tıklayıp BÖCEK al.
8)İçkiyi (liquor) "pile of ground"/toprak yığını yazan yere sürükle. Cursor'ı sağdaki kayanın üzerine sürükleyince artık mud/çamur yazıyor (içkiyi toprağa döküp çamur elde ettik). Ungo seçiliyken tıklayıp ÇAMUR al.
9)Noreina seçiliyken çamuru kapının sağında sign/işaret yazan yere sürükle, çamurun kapının sol alt tarafındaki şeklin aynısı haline gelmesini sağla, yeni çamurdan şeklin adı oyunda "figure mud" olarak geçiyor.
10)Ungo'yu seç, kapıdaki "small crack"/küçük çatlak yazan yere tıkla, "i will not put my hand in there"/elimi oradan içeri sokmayacağım cümlesini gör. Ungo seçiliyken "Reptile"/sürüngen yazan yere tıkla, "bu hayvanlar çok zeki oluyor... Ungo Baba'na gel bakayım..." cümlesini gör, sürüngen Ungoo'nun elini ısıracak.
11)HIZLI hareket ediyoruz: Ungo'yu seç. Böceği sürüngene doğru sürükleyip ver. Sürüngen böceği yemeyi bitirmeden önce hemen Noreina'yı seçip sürüngene tıkla (eğer yeterince hızlı hareket edemezseniz sürüngen böceği yiyor. Bu durumda Ungo'yu seçip soldaki ağacın sol küçük deliğine tıklayıp çıkan böceği tekrar almanız gerekiyor). Noreina siyah nota kitabına yeni bir şarkı daha not edecek. Siyah kitaba tıklayıp incele, yeni şarkının adı "animal empathy"/hayvanla özdeşleşmek. Yeni şarkıların notalarını print screen yap veya bir kağıda çizip not al. Kitap ekranından çık.
12)Noreina'yı seç. Flüdü sürüngene sürükleyip "animal empathy" şarkısının 4 notasını çal. Ungo seçiliyken tıklayıp SÜRÜNGEN al. Noreina seçiliyken sürüngeni kapıdaki küçük çatlağa (small crack) sürükle. Zeki sürüngene çamurdan şekli otomatik olarak gösterip "Bu şeklin aynısını bul getir" deyip kapıdaki çatlaktan içeri gönder. Sürüngen aynı şeklin sarı renklisini bulup getirecek. Kapıdaki sign (Sembol) yazan yere (şekille aynı büyüklükte oyuk var) sarı şekli (bir çeşit anahtar) sürükleyip aç. Kapıda "stone door"/taş kapı yazan yere tıkla ve mağaraya gir.
13)Mağaradasın. Cursor'ı ekranda gezdirince bulunanlar: "crown"/taç, "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali, "Plaque"/levha ve "hole in the ceiling"/tavandaki delik.
14)Noreina'yı seç, Ungo'nun sağındaki merdivenle kayanın arasından "crown"/taç al. Noreina seçiliyken önce "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali'ne tıkla, "bu kristal bir mekanizmayı çalıştırıyor" cümlesini gör, sonra da "plaque"/levha yazan yere tıklayıp oku: "Ey ulu Aisil! Dünyadan fışkıran ATEŞ gibi parla / KAYA kadar güçlü enerjin olsun / Ve gökten yağan 4 YAĞMUR DAMLASI kadar kristal olasın" şeklinde bir kitabe var.
15)Cursor'ı mağaranın solundaki duvarda gezdir, "shine"/parıltı yazan yere Noreina seçiliyken tıklayıp ANAHTAR al. Merdivenin sonundaki (solundaki değil) "exit"/çıkış yazısına tıklayıp mağaradan çık.
16)Noreina seçiliyken anahtarı yerdeki "purse"/çanta yazısına sürükle, otomatik olarak 2. bir TAÇ (crown) daha al. Kapıdaki "stone door"/taş kapı yazısına tıklayıp tekrar mağaradan içeri gir.
17)Noreina seçiliyken her iki tacı da "Great Aisil"/Ulu Aisil Kristali'ne sürükleyip yerleştir. Solda yerde, sağda kayanın üzerinde ışıktan semboller belirecek. Taçlara tıklayıp ışıktan sembolleri değiştirebiliyoruz.
18)Burada kopya çekiyoruz :) Levhadaki yazanlara göre taçlara tıklayıp (taçlara tıklarken Noreina veya Ungo'yu seçmiş olmanız fark etmiyor. Üstteki taç kayadaki sembolü, alttaki taç ise yerdeki sembolü değiştiriyor) YERdeki ışıktan sembolü ATEŞ (alev şekil), KAYAdaki ışıktan sembolü ise ŞİMŞEK (2 uçlu değneğe benzer şekil) olarak düzenle. Noreina'yı seç, flüdü "hole in the ceiling"/tavandaki delik yazan yere sürükle (Ungo'ya sürüklerseniz olmuyor). Nota olarak 4 damla çal. Mekanizma devre dışı kalacak. Kristali artık alabiliyoruz. Oyun sonu.
Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın
Abone Ol
EmoticonEmoticon