-->

Ninja Kiwi

- Kasım 08, 2007

İstek üzerine ekliyorum

Oynamak için tıklayın
Advertisement

52 yorum

avatar

arkadaşlar dün de istendi bu oyun ekledim ama oda oyunu değil...neyse yeter ki gönlünüz olsun...iyi eğlenceler...

avatar

bişey değil zümrüt...aslında bu tür oyunlar eklenmiyor...siz oynayın ben sonra silerim...sevgiler...

avatar

neden ee buda oda oyunu cik bAkayim cikilmiyo bilem bak :))))

avatar

eheheheh eğleniyorsan sorun yok :)

avatar

herkese kolay gelsin bende başlıyorum oyun için çok mersii:)))

avatar

merhaba arkadaşlar . kolay gele :) dün şimdi adını hatırlayanıyorumda arkadaş oyunun linkini yüklemeniz için vermişti ben o zaman oynadım b iraz ama 37 de fena halde tıkandım sudan geçme özelliği maalesef yetmiyor geçmeye nasıl yapacağım konusunda da fikrim yok. oraya gelip bulan varsa Allah rızası için yardımlarını bağışlasın :)

avatar

eneeee biri benim koyduğum resmi değişmiş...exmortis çaktırmadan takip ediyor sanırım yani ayağınızı denk alın eheheheh

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

37 yi gecen bir allahin kulu yok mu

avatar

zümrüt o sudan geçme özelliği yetişmiyorki aşağı giremiyorum yada diğer tarafa gidip topa vuruyorum topta önce yukarı gidiyor aşağı inip birkaçtane patlatıyor ve sönüyor. bir kaçkez kılpayı giriyordum ama sudan tam çıkamadığım için söndüm yine olmuyo olmuyo olmuyooooooo

avatar

buldum zümrüt :)

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

nasil geciliyor peki senay

avatar

öncelikle zamanlama çok önemli yolu bulduktan sonra birçok kez denedim ama yol şöyle:
ilk sudan sağa geç ve mavi iken o yukardaki yolun en sonuna girki zaman kazan güneş olduğundada mısırları patlatıp dışarı çık hemen diğer şeyi alıp mavi ol ve başlangıç tarafına geçip aşağıdaki topun olduğu yere git sönmeden ve topa dokun yandan. topta süre bitmeden yan taraftaki mısırları patlatacak :) ama dediğim gibi ilk kural hızlı ol. bundan sonraki turlar için de geçerli bu hız olayı . kolay gelsin :)

avatar

bu oyunu lazylace'te oynayalı epey oluyor, ilk 25 bölüm eğlenceli ama sonraki bölümler eğlenceden çok sıkıntıya dönüşüyor. 37. level'i de şu an hangisi hatırlamadığım için birebir çeviriyorum :
"37 akan çatı : buz topunu al ve önce SAĞA doğru, sonra patlamış mısırın sıcaklığı geçince labirentin sonuna git. Buz topunu al çabuk bir şekilde SOLA ve aşağı kırmızı topa doğru git (kırmızı topu almak için köşeyi kes) ve kırmızı topa vur.... hız önemli."

avatar

yapabildin mi zümrütcüm.. 37 işkenceydi ama ondan sonra pek zorlanmadım bakalım nerde tıkancam. sorması ayıp yiğit2005 kaç tur bu oyun ya bitmeyecekmi acaba:)

avatar

toplam 50 level var... bi de oyunda belli seviyelere geldikçe kupa olayı var...

avatar

simdide 41 de kaldim

avatar

41 de ne yapiyorum yaff

avatar

43 de çok hız istiyor valla
:)
zümrütcüm 41 de yapacakların:
öncelikle hızlı olacksın ve sol taraftaki sadece hız butonuna giderken yolunun üzerindeki mısırları al sağ taraftaki mısırları almaya çalışma patlamada zaten patlayacakalr hız butonunu aldığında yapman gereken hemen suya en yakın alttaki benzini patlatman ve patlatma aşağıdaki sudan geçme özelliğini patlatmadan ona yetişmen korkma mause u hızlı götür otara çünkü zaten sudan geçme özelliğin olacak alırsan sönemezsin zaten süre önemli sonra içeri girince de mısırlar patlayacak. umarım anlatabilmişimdir. üstte sağdaki mısırları almaya çalışma ve hızlı olup en alttaki benzini patlatınca hemen patlamadan o sudan geçme özelliğini alve içeri gir

avatar

ya arkadaşlar hepiniz aşmışınız 37 47 fln ben 14. level da takıldım geçemiorum :S bende bi sorunmu var acaba :(

avatar

iyide be anacim ben daha görmeden bunlar patliyor nasil alcem o mavi topu

avatar

zamanım yetmio yaaa çıldırıcam

avatar

nzdoll öle deme :) bazı oyunlar hız bazı oyunlar çıkış yolunu bulmayla bitiriliyor. belki ilk bakışta görememişsindir. bende ilk denemelerimde çeçmiyorum :) bide böle oyunları severim ondan hevesli oynuyorum:) hadi dene bakalım

avatar

zümrütcüm görme gözüne kestir yerini ve patlama başladığı anda gir al görme boşver yerini biliyorsun alttaki benzin bidonunu patlaytığın gibi dal aşağı ve sola dümdüz :)

avatar

ay inanamiyorum gectim görmeye gerek yokmus yeterki kos:)))

avatar

yok senaycım bnde severim böle oyunları ama zamanım yetmio uyuz oldum:( belki mouse ile oynamıorum oyuzden yavasım

avatar

ben touchpedle oynasam asla yapamazdım :) valla 14 değil 4 te tıkanırdım:) senin sorunun belli oldu kendine suç arama bence :)
görmene gerek yok demiştim zümrütcüm :)hadi 43 e bekliyorum yolu buldum ama hızlı olma konusunda problemler yaşıyorum yine :)

avatar

saol senay:) ama azim yaptım sizin geldiğiniz yere gelicem walla çok merak ettim:))

avatar

ay ner sinir bi oyun ya aksamkinden sonra cekilmiyor hic ben oynamiyorum. hala aklimda cöp adamlar var

avatar

48 beni uyuz etti kör olacaktım anca geçtim :)

avatar

Ne kivi var bu oyunda ne de bir tane bile ninja.
Uyuz oldum.
Yok mu başka oyun???

avatar

wlla bende 28 kaldım gözlerim ağrıdı sonra bakarım koay gelsin size

avatar

ve bitttiiiiiii:) kupamı aldım:)

avatar

http://www.oyunlar1.com/online.php?flash=2484 bu oyun belki sinirlerinizi yatıştırır şirin ve kısa bir oyun sonunu bulamadım zaten :) ama zaten ekleyemiyorum da biri arşivde yoksa ekleyebilir mi dünde sordum ama cevap gelmemişti

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

şenaycım oyun var arşivde
http://odaoyunlari.blogspot.com/2006/12/juniors-game.html

avatar

yeşimcim adventure flash game adlı oyun sitesinde 3 yeni oyun var.onlara bakıp beğendiğinizi yükleyebilirmisiniz.ben oyun yüklemeyi henüz bilmiyorum.sevgilerimle

avatar

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

avatar

LÜTFEN başka bir oyun ekleyin 48 takıldım ilerliyemiiiiyooruuummm
kurtarın beni İmdat!!!!!!!!

avatar

46 yi nasil yaptiniz ya ne yaptiysam olmadi

avatar

ayyy herkes 45 den 48 den bahsediyor ben daha 14 ü geçemedim :(((( nasıl geçtiniz 14 bi türlü olmuyor

avatar

25 i geçen arkadaşlar yardım edebilirmisiniz

avatar

kardelen hala ordaysan ve yardım istiyorsan :
öncelikle 25 turda en üstteki topa dokun ve o sona yaklaştığında son birkaç tane kalsın ikinci topun orda dur ve son birkaç tane kaldığında ikinci topa dokun üçüncü topun orada dur ve ikincide son birkaç mısır kaldığında da üçüncü topa dokun :)

avatar

Teşekkür ederim şenay..

avatar

önemli değil kardelen :)

avatar

Şenaycım 46 yıda anlatabilirmisin zahmet olmazsa..

avatar

Geçtim 46 yıda :))

avatar

Geçtiğine sevindim kardelen her zaman burda olamıyorum çok geç gördüm yazını zaten çözmüşsün :)

avatar

Ya ben bu tür oyunlara bayılıyorum aradada olsa yyüklerseniz bu tür oyunlardan sevinirim :))

avatar

merhaba aranıza yeni geldim yazmak malesef bu güne ve bu saate düştü bunun için özür dilerim güzel bir oyundu

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search