-->

Üye olmak ve Oyun eklemek

- Şubat 10, 2007
Oyun eklemek ve yorum yapmak (yazmak) için google hesabı gerekmektedir.
Gmail adresiniz varsa bunu google hesabı olarak kullanabilirsiniz. Yoksa ;

Farklı email adreslerinizi Google hesabına dönüştürmek için;
Google hesabı açmak için buraya tıklayınız


Gmail hesabı almak için buraya tıklayınız

Google hesabı aldıktan sonra oyun eklemek için ekersoner@gmail.com adresine mail atınız.

Yorum yazmak için de google hesabınızla yorum yazarken giriş yapmanız yeterli. ( mail atmanıza gerek yok)
Advertisement

22 yorum

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

Size yeni mail yolladım ordaki linkten deneyin. Eski maili silin

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

Estağfurullah canım

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

bende üye oldum

avatar

>> Yok canım sen öyle algıladın yoksa ben gerçekten içimden geldiği için söyledim.

>> Selam Sibel

>> Yellowangel odaoyunlarına hoşgeldin :)

avatar

başardım mı gelmeyi? :)

avatar

selam millet bende üye oldum

avatar

daha yeniyim bazı sorular sorabilir anlamak adına şimdiden kusura bakmayım baş ağrıtırsam...sürekli burda oyun oynuyorum sizler canlı oynamaktan bahsediyorsunuz bu nasıl oluyor bilmiyorum inanın yorum yazmayı bile becerebilcekmiyim bunuda bilmiyorum.umarım beceririm:)

avatar

merhabalar herkese.uzun zamandır sizleri izliyorum ve burda oyun oynuyorum.sizler oyunları canlı olarak oynamaktan bahsediyosunuz.sizlere bu siteyi anlamak adına çok yaılar yazabilirim.bunun için şimdiden kusura bakmayın.benide aranıza alırsanız sevinirim.bu canlı oynamak nsl oluyor ilk olarak bunnu öğrenirsem çok iyi olur..şimdiden teşekkür ederim:)

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

arkadaşlar yeni üye oldum büyük uğraşlarımdan sonra:):)herkese selamlarrrrrrr...

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

bende yeni katıldımm (bu bir deneme yazısı)

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search