-->

Super Sneaky Spy Guy 8

- Aralık 31, 2006
Daha önce severek oynadığımız SSSG oyunlarının son halkası olan bu oyunda New Yorktayız ve yine kahramanımıza yardımcı olarak oyunu bitirmeye çalışıyoruz.Bu oyunun geçmişte oynadığımız SSSG oyunlarından iki önemli farkı var: Birincisi bu oyunda görevimizin ne olduğu ilk olarak bize söylenmeyecek oyun ilerledikçe topladığımız ipuçlarından bunu anlamaya çalışacağız.İkinci özellik ise bu defa araştıracağımız mekanın gerçek bir şehir olması. Kolay gelsin!
Oynamak için tıklayınız.
Advertisement

40 yorum

avatar

ya buda hoş bir oyun ama çok vaktim yok o yüzden sonra iyice bakıcam
güzele benziyor:)

avatar

Taxi charlyle hotel'e götürmüyor..
sizce nereye gitmeliyiz...
ing. olanlar,
hadi bi el atın..

avatar

Selam rint taxi ya otele yada 432 vine street e götürecek baş harfler büyük yaz o götürür:)

avatar

oyunun devamında ihtiyacınız olucak haritayı, otelden ayrıldıktan sonra gittiğiniz otelde bulucaksınız.. bu arada eger tren garinda crsyler binasına girmek için gerekli olan sifreyi bulabilen bi arkadas varsa paylaşabiir mi acaba? basında tac olan bayanın nereye gittigini soruyor.

avatar

pardon yanlıs yazmısım otelden ayrıldıktan sonra gttiginiz ofis olucak o :)

avatar

tamer merhaba..
ne yazdıysam taksici kımıldamadı..
söyler misin tam olarak ne yazmalıyım?

avatar

wiccky o sorunun cevabı o ekrana gelmeden önce tren hareket sattleri ve gideceği yerlerin yazılı olduğu panoda yazıyor.bende 5:23 ün karşısındaki yer (müzede atlı şövalyenin atının üstünde demir para alıp adını unuttuğum binanın tepesindeki dürbünle özgürlük heykeline bakınca 5:23 yazıyordu) Bridgeport

avatar

senin taxi acep paran yok diemi götürmüyor oyunun başında bir cüzdan bir valiz ve kaat para almıştım ben sonra kredi kartındaki pini girip bişi daha almıştım sonra otelin adını yazdım götürdü başfarfler büyük olarak yazdım .

avatar

ya hepsi var tamer..
ancak ne yazsam 'nereye arkadaş' diyor..
otele kadar yürüsem mi acaba?
sıkıldım yaaa...

avatar

bende şuan 2 gem var hala metroya inebilmek için gereken biletin diğer yarısını arıyorum.

avatar

tekrar başladınmı rint oyuna belki oyun takılmıştır.

avatar

birsorun yok gibi tekrar başladım rint.hostesden otel kadını aldım yürüyen merdivende yerdeki cüzdanı aldım. Kırmızı çantayı ve sağındaki parayı aldım bilgisayar ekranında pini girdim "1315" taxiye Carlyle Hotel yazıp otele gittim.

avatar

tşk.tamer....
hotelin adını yanlış yazıyor muşum
'charlyle' diye..:)
senin yazdığını kopyalayınca oldu..
devam edelim bakalım..

avatar

Haritaya yukardan başla derim en üst sol tarafda suyun kenarındaki taşı kaldır kırmızı gem var. müzede atın üstünde demir para var kitapçıda yeşil di galiba bilet var tepesinde yıvarlak küremsi gibi bişi tutan heykelde olta var çin mahallesindeki balıkçıda balık var haritada en üst tarafda suya gel oltaya tıkla sonra o oltayı suda gezdir teleskop vericek o teleskopla gene haritada gemi aldığın yerin yanındaki şato gibi yere bak şifre vericek o şifreyle wiccky nin sorduğu yere git mavi gemi bulacaksın resim yapan kadından metro biletinin yarısını al boğa heykelinden makarayı al devamını da getirirsen buraya yaz ben sıkıldım dolaşmakdan :)

avatar

restoranda resim var duvarda o resmi kenara çekip altından bilet alcaksınız.

avatar

tamer mavi gem i nereden, nasıl alıyoruz?

avatar

ressam kadından biletin yarısını alamadığım gibi.boğa heykelinde makarayı da bulamadım..sanırım biri
olmadan öteki olmuyor

avatar

Ressam kadının istediği şifre ne arkadaşlar bulan var mı acaba ?

avatar

buldum :)
Earl James imiş.
sağa sola yukarı aşağı gide gide başım döndü :)))

avatar

boğanın tam altında makara var arkadaşlar.ben arabanın altındaki yeşil şeyi alamıyorum.Bir de ,tünelde ki şifreyi bulamadım.Bulan var mı ?

avatar

arkadaslar son olarak ozgurluk anıtının oraya geldım elimde kurtulmak için gerekli olan nesneler var ama ozgurluk anıtındakı bulmacayı çözemıyorum oraya kdr gelen biri varsa yardımcı olabilir mi?

avatar

wiccky ,tünelin şifresini buldun mu yani ? ve arabanın altında ki yeşil şeyi alabildin mi ?
Bunları yaptıysan ,cevapları söyle biz de özgürlük anıtına gelelim birlikte arayalım :)
Bana fenalık geldi :))))
yavuz ben south olan yeri de bulamadım şimdi,dönüp duruyorum o nerde ya :(

avatar

grand central station'a geldiginiz zaman crysler binasına girmek için cevaba Bridgeport yazıosunuz ve crysler binasına girince asansorden yukarı cıkınca 1399 yazıp mavi germ alıorus ordan asagu devam ediorus subway biletimizi tamamladıktan sonra subwaydeki reklamlardan birini alıorus daha sonra battery park a gelıyorus orda çöp kutusuna yerde duran yeşil çöpü alında bize bır tel kablo veriyor ordan sol kareye tıkladığımızda bir kartal goruyoruz ve sahibimin adını bilio musunuz dio bizde cvp olarak Zeus yazıorus( müzede bunu gormustuk daha once) daha sonra sagdan devam ediorus mor karelerde ve bize bir kağıt verio mektup gibi bir şey. burada özgürlük anıtı için elimizde olması gereken ekipmanlar yazılı. eger onlar elimizde varsa bota binip özgürlük anıtına gidiorus , eger o ekipmanlar yoksa tekrar dönüp araştırmaya devam ediyorz arkadaslar

avatar
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar

eveett oyunu bitirdim nihayet mutluyum :) bulmacaları çözemeyen olursa yardımcı olurum arkadaslar

avatar

ben hala subway biletinin son parçasını arıyorum.Valla gözlerim çift görüyor artık.

avatar

oh be buldum biletin parçasını

avatar

süper oyunmuş :)

oyunu ekleyen ve yardım eden tüm arkadaşlara teşekkürler :)

avatar

arkdaşlar bilgisayarın şifresini bilen varmı

avatar

3-1-2(sıralama aynı olmayabilir,hatırlamıyorum) yazılı kağıdı buluyoruz ya arkadaşlar, o kağıtta her sayının olduğu köşegen sayısını sayıyoruz.mesela ben de 7-6-8 çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam.Ve 3-1-2 olan şeyi 1-2-3 diye sırayla yazıyoruz. yani kağıttaki 3-2-1 ise ve çıkan köşegen sayısı 7-6-8 ise; o zaman bilgisayar şifresi :6-8-7 oluyor.
umarım anlatabildim :)

avatar

huysus , hani teleskop ile bir yere bakıyoruz ya,teleskopun olduğu yere tıklamadan bir önceki yerde ( bayrakların olduğu yer )tam ortalarda tıklanacak bir yer var.oraya tıkla ve biletin son parçasını buluyorsun.

avatar
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
avatar

chrysler building de sifre nedir? 1399 olmuyo ben de:(

avatar

ben merdivende kaldım ya se say you can bunlar ne çözemiyorum :(

avatar

merdivende çıkan kelimeleri düzgün cümle haline getirin!!
oh say-can you see

avatar

bilet renklerini camdaki renklerin üzerine getirerek eşleştirin...

avatar

BU OYUNUN LİNKİ ÇALIŞMIYOR

avatar

çok enteresan oyun..

avatar

bayaa oyaladı oyun beni..güzelmiş.

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search