-->

MuCoBul

- Aralık 30, 2006
Bir arkadaşımızın yaptığı ve bizlerle paylaşmak istediği bu bulmaca oyununda sayfalardaki ipuçlarını bulup kullanarak bölümleri tamamlamaya çalışıyoruz. "14 yaşında bir kardeşiniz olarak ben, sizlere kendi yaptığım bu oyunu sunmak istedim. Biliyorum oynarken çok basit gelecek, emsalleriyle kıyaslayınca oldukça alaya alacaksınız. Ancak Oynamanız bile benim için büyük mutluluktur! iyi oyunlar.. oyunun çok kolay olduğunu bilmenizi isterim :) yalnızca oynayın ve geçin :) Utandım şimdi bak görüyor musun.. :) :)"

Oynamak için tıklayın
Advertisement

34 yorum

avatar

ya ben bu riddle tarzı olanları hiç beceremiyorum yaa ikinci bölümde takıldım o sayılardan bişey elde edemedim.orayı geçenler buraya yazarlarsa çok ii olur.

avatar

bende 2 de kaldım aradaki bağlantıyı kuramadım o sayılarla :(

avatar

telefon tuşlarını kullanıyoruz arkadaşlar.bir başkenti soruyor

avatar

Evet tatlıcadı telefon tuşları kiilit nokta ;)

avatar

doğru yoldasın sılanaz ;)

avatar

mısırla ilgili herşeyi denedim ama bende takıldım

avatar

ülkenin meşhur yapısı artık susuyorum :)

avatar

valla herşeyi denedim ama bulamadım bir türlü :(

avatar

bulan yokmu arkadaşlar.mücahit tebrik ederim seni bulmacan için ama sanırım ben burda kaldım :(

avatar

piramitlerinin en meşhurundan bahsediyor.. Nasıl yazamnız gerektiği ise kaynak kodlarında.. bulun artık :)

avatar

yok yok.. daha kırk fırın ekmek yemem gerek :)

avatar

nihayet yaaa sonunda oldu sağol mücahit

avatar

siz zaten bulucuydunuz.. küçük bi yerde kilitlenmiştiniz.. ;) :)

avatar

ya arkadaşlar ben yeniyim burda ve ben daha birinci bölümü anlamadım kiii bi yardım edermisiniz lütfen...

avatar

tamam arkadaşlar bi deneme yanılma yöntemiyle buldum google'a yazınca çıkıomuş :P

avatar

ya arkadaşlar ben bu mısırlı yeri geçemiorum ya ağlicam birasdan kaynak kodu falan demişiniz anlamadım ben yaa daha açık olurmusunuz :(

avatar

oh saol sılanaz sonunda geçebildim teşekkürler... :)

avatar

20. yy sondan geri 7. demişya orda 1993 yılını mı kastedio acaba? dünya kupasını araştırdım 4 yılda bir yapılıomuş 93te dünya kupası yapılmamış 94te olmuş oda brezilya birinci olmuş sondan geri 7. burda bi ip ucu var ama ne???

avatar

sondan geri 7. ........

yıl olarak düşünmeyin..

bir spor etkinliği demiştim..

avatar

ben de 3'te takıldım yardım edecek yokmu ?

avatar

ya bn 1i gecemedimm ne denediysem olmadı :(

avatar

20. yy'da sondan geri 7. dünya kupasındaki bir takım...

avatar

sonunda buldum arkadaşlar cevap ronaldonun memleketi..

avatar

Direk cevabı söyleseydin :D

avatar

yani brezilya olucak

avatar

opps! muco mesaji senin yazdığını şimdi gördüm aslında cevabı yazmayı sevmem ama herkes takılmış..:)

avatar

5 teyim ikinciyi anladım da ilk kelimeyi nasıl bulucaz biraz yardım

avatar

buldum 6 dayım

avatar

oyunu bitirdim.. muco tebrik ederim oyun güzeldi kolay demişsin ama baya araştırma gerektiren bi oyun olmuş..

avatar

Teşekkür ederim..
Ama ben hala zor olmadığı konusunda ısrarcıyım :) Beğendiyseniz ne mutlu.. Kaldı ki daha 14 yaşında birisiyim :) maşaallah bana :)

avatar

Dinin kaynağı nedir? O dinin kitabıdır öyle değil mi?....

avatar

6 da incilin türlerine bakacaksın ben yedi de kaldım parça 3, 4. ülke fakan ben bi şey anlamadim

avatar

mücahit napmışın sen kardeşim yaa kurdeşen döktüm valla pc nin karşısında:)) 5 te kaldım biraz ipucu. ben unicode çözümlemeyi falan bilmiorum. onla ilgili bişeymi??

avatar

BU OYUNUNDA LİNKİ ÇALIŞMIYOR

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search