-->

Escape to Obion Episode 5 - The Chemisphere

- Mayıs 16, 2006
Escape to Obion serisinin beşinci ve son bölümü olan bu oyunda yine gerekenleri yaparak oyunu ve nihayetinde de seriyi bitiriyoruz.

Oynamak için tıklayın
Advertisement

34 yorum

avatar

mrb arkadaşlar sanırım kimse oynamıyor daha ama ben bulduklarımı yazayım:ilk girdiğiniz odada dolabın içindeki tahtayı taşların arasından çıkarıyoruz sonrayandaki dolabın kapağını açıyoruz 3 tane fanus var ve ilk fanusu 4.çizgiye 2.fanusu 2.çizgiye ve sondakini bire getiriyoruz ve dolabın üstünde bir işaret gösteriyor biraz sonraki bölümde bir dolap ve iki de sayaç var bu sayacı o şekildeki gibi ayarlıyoruz ama küçük sola büyük sağa gelecek şekilde sonra dolap açılıyor ve bir şifre veriyor ama bu şifre ne işe yarıyor anlamadım....

avatar

bense hala tahtayı çıkaramadım yaa

avatar

mrb ben sonunu bulamayınca çıktım ama saat konusunda şunu söyleyim eğer sağ ve sol dolaptaki bulmacaları çözdüysen dolabın üst kısmında sayacı nasıl kuracagını gösteren bir işaret çıkacak küçük sayacı sol ibreye sağ sayacı da sol ibreye göre ayarla benimkinde sağdaki 4 ü soldaki 10u gösteriyordu

avatar

ya arkadaşlar bende vanayı açıp kaldım... napıcam onuda anlamadım... bi yardım nolur...

avatar

ben tahtayı cıkardım ılk denemede fakat fanustakı su sevıylerını bır turlu yapamadım ılk fanusu sadece 4.cizgıye getırebıldım bır işaret cıktı ama devamını yapamadım yardımm..

özi....

avatar

seni özi seni kız 2. oyunda bekleyip duruyom burdaymışsın meğer iyi bari ben de buna başlıyım zaten öbüründe kötü hatıralarım var :)...yeşim

avatar

yok özi benin kafam durmuş bugün günümde değilim başka zaman oynarım herkese başarılar...yeşim

avatar

of bu ne ya



viol..

avatar

bende 2 oyuna gectım senı beklıyom orda baktım sende buraya gecmıssın geleyım dedım

özi..

avatar

sayacların küçügünü 4e buyugunu 10 getırınce dolap acılıyo ıcınde kitaplar var cıceklerın bıtkılerın köklerının ıncelenmesı hakkında

özi..

avatar

ya arkadaşlar bu fanuslarda takıldım nsl bi çizgiye getirdiniz

avatar

ilk fanusu 4. çizgiye getirmen gerekiyor

avatar

dolabın içindeki şifreyi çözebilen var mı?
bitkilerle ilgili kitaplarda sayfa numaraları gibi bir şey var ama ne anlama geldiklerini henüz çözemedim.

avatar

bıtkılerle ılgılı sayfalardan sonra sagdakı merdıvende yere gırıyorsun oradada şifre avr
altındakı yerdede renklı şekıller var çözemedım bi turlu
özi..

avatar

şekillerden biri tahtayı çıkardığız yerden çıkan 2. si de fanuslardan çıkan ama bende bir sonuca ulaşamadım.
dolaplardaki kitapların no larıyla ilgili bir şey bulabildin mi?

nehir

avatar

birde şekillerin sol üstündeki merdivenlerde şifreli bir kapı var.
kitapların no larını oraya girmeye çalışıyorum ama bir şey oluyor..


nehir

avatar

yok nehir bende tık yok kitapların şifrelerınıde gırdım olmuyo bişi arka tarfta solda başka bır bölum var mektup var orda ve yedı tane de ren var renlerın sayılarıda belırtılmıs anlamadım ama.. kırmızı kapılı yerın altındada şekıller var bır baglantısı var ama anlayamadım

özi...

avatar

6 renkolacaktı 8 yazmışım

avatar

bi de şey dikkatimi çekti
şu kitapların olduğu dolabın üstünde şekiller var
sanki son iki şekil 2 ve 9 rakamlarına benziyor olabilir mi acaba....

nehir

avatar

hu huuu su 2. oyunu bitiren yok muuu :)
2.oyunu ve 3.oyunu bitirmeden buralara bakmiyicigim ben :)))))
hadi arkadaslar su 2. oyunu bitirelim önce lütfen,kafayi yemek üzereyim ben:)
*ebru*

avatar

sağdaki merdivenlerden çıktıgımızda karşımıza çıkan dolaba, kitapta yazan babasının ismi alvin meade yazdım. kutu acıldı fakat gerisini getiremedim.

avatar

sanırım bi adım daha ilerledim. sag alttaki renkli sembollerin oldugu yere buldugumuz 3 sembolu sırayla tıklarsak başka bir kapı açılıyor.

avatar

girdiğimiz odada sağdaki oyun için amaç topu x e ulastırmak. topu hareket ettirmek için en son bastıgımız yönün aksine harketlerle ilerleyebiliyoruz.ama sag-sol dan birini yaptıysak yukarı-asagıdan birini denememiz gerek.
örneğin yukarı ve ardından aşağı yapamıyoruz. aşağıya gidebilmek için sag veya sol yapıyoruz.sonra asagı. aynı sey sol-sag hareketleri içinde gecerli. kolay gelsin.

avatar

tahtayi cikaran var mi?

naim

avatar

ben bu dolaba babanın ismini yazıyorum ama neden kapı açılmıyor

avatar

ayyy deli oldum bu sağdaki kapıyı neden açamıyorum bennnn

avatar

watt problemini çözemedim. diğer 3 oyunu bitirdim ama hala bi ipucum yok sadece 1.26 watt olabileceğine dair bir ipucu var.

avatar

ya çok kolay hemen başladığım da bitti neresini yapamıyonuz ya cık cık cık cık yazık size

avatar

Steppenwolf - The Heruka serisinin diger oyunlarini yukleyebilirmisiniz
ozz

avatar

neden oyun yüklenmiyor lütfen yapmayın bize böyle ben çok seviyorum bu oyunları ve hergün acab bugün ne var diye bakmaktan kendimi alamıyorum ama birkaç gündür oyun göremiyorum sanırım arkadaşlar da böyle düşünüyorlardır devamını bekliyoruz

avatar

Ben odaoyunlarini yapan arkadasimiza ,15 sayfa yer alan oda oyunlarinin yer aldigi (birkacini biz oynamistik ama ) adres yolladim maille.ancak ya ben yollamasini beceremedim ya da arkadasimizin isleri cok su sira ugrayamiyor.umarim kisa süre sonra yeni oyunlar eklenir bekliyoruz :)
bu sitede yardimlasmayi birkez daha hatirlamis olduk :)tesekkürler arkadasimiza :)
*ebru*

avatar

1.26 watt doğru ama sadece 1 lambayı yakabildim diğerini yakamıyorum... ilk lamba renk koordinasyonu yukardan 1. kutu kırmızı... 2. kutu kırmızı... 3. kutu kırmızı... 4. kutu beyaz... ibre 48 de olacak... *Alev*

avatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
avatar

1-sol dolaptaki taşları çekerek tahtayı çıkarıyoruz. bir şekil veriyor not ediyoruz.
2-sağ dolapta karışımları ilk beherde 4 dolu olacak şekilde ayarlıyoruz.yine şekil veriyor not ediyoruz.
(1-2)(2-3)(1-2)(2-3)(3-1)(2-3)(1-2) sırasıyla tıklayınca oluyor.
oyundan çıkınca dolabın üstünde bir şekil görüyoruz.unutmuyoruz.
3-merdivenin üstündeki dolabı açmak için yandaki göstergeleri 2 de çıkan şekle göre ayarlıyoruz.(yani 1. 4'e; 2. 10'a gelecek) kapak açılıyor. bir sürü kitap..
4-sağdaki asma kata çıkan kasaya kitaptan bulduğumuz baba adını yazıyoruz.Alvin Meade.. ve dolap açılıyor yine bir şekil .not ediyoruz bunuda..
5-asma katın alt tarafından başka bir mekana giriliyor. orada sadece daha sonra gerekecek bir mektup buluyoruz.çıkan renk ve rakamları not ediyoruz.
6-ilk odaya geri dönüp en sağdaki kapıya gidiyoruz. renk ve şekillerden oluşan bir tablo çıkıyor karşımıza. daha önce bulduğumuz 3 işareti sırası ile tıklıyoruz ve kapı açılıyor.
7-soldaki oyunda amacımız topu x'e getirmek.1.26 watts yazan yeni bir şekil çıkıyor bu oyunu bitirince. burada değer önemli.
8-sağdaki oyunda ise yine top x'e gelecek.ama yönlerin sırası var.sağ-aşağı-sol-yukarı yapa yapa x'e varıyoruz.ve yeni bir şekil..
9-sağdan başka bir odaya geçiyoruz.
10-sol üstteki notta 6 top ve turkuaz renginden bahsediliyor.bu daha sonrası için bir ip ucu.
11-soldaki oyunda pulları toplara çarptırarak bir skor elde etmemiz gerekiyor.bunun püf noktası nottaydı.
pullaraı topu çarptırarak tek tek turkuaz renkli simgeye getiriyoruz ve arena dışına çekiyoruz ki top tekrar çarpıp değişmesin.hepsini turkuaz yapınca topları bitene kadar döküp oyunu bitiriyoruz. ve 1. lamba yanıyor.
11-A-bu oyunda henüz işimiz bitmedi.önce oyundan çıkıp tekrar başlıyoruz.bu defa tüm pulları değişik simgeye getirip arena içine yanyana diziyoruz.kapalıysa bilgisayarın sesini de açarak,tıklayarak tonları sıralıyoruz. kalın sesten inceye doğru.ama sıralama işini kağıt üstünde numara vererek yapıyoruz.pulların yerini değiştirmeden.örneğin 5.şekil en kalın ton sonraki ton 6. şekil gibi.(oluşan sıralama şöyle oluyor: 563142) burada sıralama hep bu şekilde oluyor ama şekilleri siz atamış oluyorsunuz.herkesde şekil sıralaması değişik oluyor doğal olarak.
11-B-burada çıkan şekilleri ve numaraları not ediyoruz daha sonra gerekecek.(yani 1.şekil şu 2.şekil bu diye...)
12-sağdaki elektrik düzeneğine geliyoruz.burada diğer lambayı yakmamız gerekiyor doğru değerleri girerek.daha önce 7. basamakda 1.26 watt değerini bulmuştuk. bu ampülü yakan değer.onu burada bulmak içinde yandaki renkleri ve voltmetreyi kullanacağız.(renkler kahverengi-kırmızı-kahverengi-sarı ve voltmetre 12 değerinde olacak)
1.26 değerini bulup düğmeye basınca 2.lamba da yanıyor.
13-böylece arkada bir oyun daha açılıyor.
bu son oyun karışık. bulduklarımızı birleştiricez.
alt grup için 11-A' da bulduğumuz sayıları renklere çevireceğiz. bize oyunun başında mektupta verilen rakamları ve renkleri burada kullanacağız.bu gurupta turuncu bir şekil olmadığı için 1 rakamına karşılık gelen turuncuyu yoksayacağız ve 2'ye 1; 3'e 2 diyerek sıralamamıza yerleştiricez. bu alt gurupda şekillerin önemi yok renklere bakacağız.11-A da bulduğumuz sayı 563142 idi bunun renk karşılığı sarı-kırmızı-yeşil-mavi-turkuaz-pembe oluyor buna göre.işaretleri bu sıra ile diziyoruz.
üst guruba da 11-B de numaralandırdığımız şekilleri yine 563142 sırası ile eşliyoruz.
ve MUTLU SON...

Lütfen diğer oyunculara yardım etmek için yorumlarınızı, çözümlerinizi ve ipuçlarınızı paylaşınız. Ayrıca yeni oyun duyurularını email aracılığıyla almak için oyun duyurularına abone olmayı unutmayın

Abone Ol
EmoticonEmoticon

Bu sitedeki bütün oyunların her hakkı oyunları geliştiren oyun sahiplerine aittir. Copyright © Oda Oyunları 24.
 

Start typing and press Enter to search